“Verfijnd italiaans restaurant”

Rossi
Geclassificeerd als nr. 46 van 309 Restaurants in Hasselt
Keukens: Italiaans
30 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere verfijnde pasta’s maar evengoed ook lekkere pizza’s waardoor bezoek met kleine kinderen ook prima lukt.
Gezellig ingericht, zeker op een donkere winteravond

Datum van bezoek: december 2018

25 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een bezoekje waard . Heerlijke eerlijke gerechten aan faire prijzen. Vandaag genoten vn escalopina al limone ... heerlijk .

Datum van bezoek: oktober 2018
7 oktober 2018 beoordeeld

Na een namiddag shoppen in Hasselt bij pizzeria Rossi beland. Zeer vriendelijke bediening en we kregen samen met het drinken een heerlijke portie olijven geserveerd. We hebben pizza capri besteld en deze was heel lekker. Lekker zacht deeg, goed warm en echt goed van smaak. Een van de betere pizza's die ik al gegeten heb.

Datum van bezoek: oktober 2018
25 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizza vegetarian da was heel leker en die mensen die daar werken zij zijn heel vriendelijk en ik will altijd daar gaan en de restaurant is heel proper en mooi

Datum van bezoek: september 2018
18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig binnengestapt om een pizza te eten en dat was een meevaller want deze was heel lekker.
Vriendelijke bediening in een rustig etablissement.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Rossi bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Rossi geweest? Deel je ervaringen!