“5 jarig bestaan SMAAKSALON”
Beoordeling van Smaaksalon

Smaaksalon
Geclassificeerd als nr. 36 van 460 Restaurants in Hasselt
Keukens: Belgisch
Meer informatie over het restaurant
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken
Dineropties: Reserveringen
Beschrijving: U heeft urenlang gewinkeld in de gezellige binnenstad van Hasselt. En nu heeft u zin in een prettig tussendoortje, een snelle hap of een lekker drankje. In de brasserie van Het Smaaksalon vindt u ongetwijfeld wat u zoekt. Het team van Giovani Oosters presenteert al het lekkers uit de eigen streek. Daarom vindt u hier vlotte gerechten met mals rundvlees uit Borgloon, frisse waterkers uit Tongeren en sappig fruit uit Sint-Truiden. Maar misschien heeft u liever een hartige jenever uit Hasselt, een sprankelend wijntje uit Genoels-Elderen of een blonde trappist uit Achel? Neem alvast rustig de tijd om te kiezen… In de brasserie kan je vanaf 10.00u terecht voor een drankje of een kleine hap. Je eigen evenement / feest laten doorgaan in het Smaaksalon? Dat kan! Of het nu gaat over een vergadering, een familiefeest, een verjaardag, een bedrijfsevenement of een ander origineel feest of evenement, hiervoor kan je in het prachtig kader van het Smaaksalon terecht.
8 november 2017 beoordeeld

Een mooie geste van het smaaksalon.
heerlijk ontbijt 2de persoon gratis, en dat gedurende 2 md ,okt. en nov.
Fijne streek produkten.
Vriendelijke vlotte bediening.
Volle prijs zeker voor herhaling vatbaar.
Zeer mooie locatie met nostalgische herinneringen.
Bedankt.
Alf. en E.Reynders Thijs

6 november 2017 beoordeeld

Fantastische locatie. Toffe kaart en vriendelijke bediening. Wel prijzig, maar in zo een pand is dit normaal.
Lekkere quiche gegeten en onze ogen uitgekeken.

5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kozen het viergangen menu ad 50 euro; erg lekker! Ik vond vooral de champignonsoep heerlijk! Houd er trouwens rekening mee dat je makkelijk 3 uur aan het eten bent. De bediening was vriendelijk en de sfeer erg goed. Ook fijn dat de tafels niet te dicht op elkaar staan. Het enige minpunt vinden wij de prijs van het water; we bestelden een fles water van 1 liter en die kostte €9,20. Het was een grote fles dus prima, maar is het tegenwoordig niet gebruikelijk een karaf kraanwater op tafel te zetten? Maar dit doet verder niet af aan een heerlijke avond met erg goed eten!

1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn gaan lunchen bij het Smaaksalon en dit is zeker voor herhaling vatbaar! Zeer mooie setting, zeer fijne en goede bediening en natuurlijk het belangrijkste, super lekker gegeten!
Op de kaart staan op het eerste zicht vrij basis gerechten, maar deze zijn gewoon top klaar gemaakt, verrassend en met zeer goede ingrediënten! En daar bovenop kun je prijs/kwaliteit niet beter vinden!
Echt super dat we hierbij zijn uitgekomen.

Datum van bezoek: oktober 2017
30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel. Uitgebreid en gevarieerd ontbijtbuffet dat regelmatig werd bijgevuld. Prachtig pand, zeer sfeervol! Aangename, lekkere ochtend gehad! 👌

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Smaaksalon bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Smaaksalon geweest? Deel je ervaringen!