“Slecht- slechter -slechtst”

Botanique
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 35 van 280 Restaurants in Hasselt
5 weken geleden beoordeeld

Na al eens een tegenvaller een paar jaar geleden, wilden we het er dan toch maar eens op wagen. Bad mistake!
Coronamaatregelen zijn een lachertje en zeer onduidelijk aangegeven! Na lang wachten hadden we een heerlijke burger verwacht. Helaas....het eten was niet te eten!
Wij bestelden een angusburger, maar denken eerder dat het om een diepvriesburger ging die ze pas hadden ontdooid, er was niets natuurlijk meer aan dit vlees! . Het broodje was zo hard dat je een steakmes nodig had om er door te geraken en de cheddarkaas was nog niets eens gesmolten. Daar betaal je dan op de koop toe ook nog eens behoorlijk wat geld voor. Het eten was ook nog eens te koud, de tomaat tussen het broodje totaal smaakloos. De frieten waren zo koud dat je eigenlijk nog niets eens goed kon proeven of er iets te proeven viel. Wellicht hebben we niks gemist. Het bord was zo klein dat de helft van het eten er constant naast viel op een vuil tafeltje zonder onderlegger. De portie is te klein voor grote eters. Ter afsluiting nog eens geen goedendag. Ja, nu weten we weer waarom we hier destijds ook al niet meer kwamen. Een tweede kans bleek dus weggegooid geld. In coronatijden hebben zij duidelijk hun heropstart gemist! Te mijden.

Datum van bezoek: juli 2020
tompaumen, Eigenaar van Botanique, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste, het spijt ons dit te vernemen maar stel me wel enkele vragen bij u recensie. Bij aankomst loopt u letterlijk tegen een boom, hierop hangt een bord dat u daar moet wachten tot u een tafel word toegewezen. Al het personeel loopt met mondmasker, overal is er 1,5m gelaten tussen de tafels of zijn er panelen geplaatst zoals de voorschriften ons voorleggen. Zachte burgerbroodjes zijn bicky of mc donaldsbroodjes. Wij serveren kwaliteitsvolle pretzel buns, krokant niet hard. Als u na enkele happen niet tevreden bent dan roept u iemand van het zaalpersoneel. Dit is de algemene regel overal of meld u bij afruimen dat u niet tevreden bent. Achteraf een recensie schrijven helpt niemand verder. Als u het tijdens het bezoek meld kunnen alle problemen opgelost worden. Nu niet meer. Persoonlijke feedback is veel meer waard!

26 januari 2020 beoordeeld

Lekker gegeten in een mooie en fijne omgeving en ook de prijs viel mee. Erg vriendelijk personeel en zeer gedienstig.

Datum van bezoek: december 2019
22 december 2019 beoordeeld

Met gezin bestaande uit 3 personen. Mochten een plaats kiezen uit de vrije plaatsen. Bestelling gedaan en nadien vroeg men of er plaats kon gemaakt worden voor andere groep mensen. Zo'n 7 personen. Geen probleem ook al vindt ik dat er daar toch wat tegenover mocht staan. Indien we ons niet verplaatst zouden hebben zouden deze personen hier niets genuttigd hebben. Maar dat is natuurlijk niet aan ons. Maar aan hun het restaurant personeel. Tip misschien was misschien een koffie van het huis!!! Na 30 minuten kwamen de starter. Gefrituurde starter waar de kip nog te roos zag. Niet goed gaar van binnen. Daarna de burgers als hoofdgerecht. Deze waren zeer goed en zeker voldoende met de fritpatatjes. Personeel was vriendelijk. Enkel vond ik een kleine geste hier zeker mogelijk voor deze 2 ongemakken.

Datum van bezoek: december 2019
tompaumen, Manager van Botanique, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2019

Beste,

Gezien zowel u als ik vandaag fysiek als mentaal aanwezig waren in onze zaak. Hebt u ook gezien dat het extreem druk was. Het stadscentrum zwart zag van het volk en het zeer ongepast is om op zulke piekmomenten te muggenziften. De kip zag roos omdat dit kippenvleugels zijn, een vettige thaise hap maar die kleur is meer dan normaal. Gezien dit vlees al voorgegaard is.
Dat men wat moet denken aan de medemens lijkt me iets menselijk en daar moet niet altijd iets tegenover staan. Alsook dat er meermaals de situatie is uitgelegd alsook de wachttijd en nog excuses bij het afrekenen. Geen probleem werd met de glimlach gezegd en dan lees je dit enkele uren erna!
Beste wensen voor het volgende jaar!

2 november 2019 beoordeeld

Heel lekker gegeten. Ook heel gezellig en vriendelijk personeel. De moeite waard om er eens te gaan eten.

Datum van bezoek: oktober 2019
28 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig om er 's middags te gaan lunchen. Verschillende keuze van burgers & salades. Voor de vegetariërs ook heel wat keuze. Zelf heb ik de' hipster' gegeten. Lekker. Een aanrader als je vegetarisch eet. Bediening heel vriendelijk. Niet lang moeten wachten op het eten.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Botanique bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province
Hasselt, Limburg Province

In Botanique geweest? Deel je ervaringen!