Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
89mavr
Zwijndrecht, België
Tof centraal en vriendelijke hotel
Beoordeling van The Century
4,0 van 5 bollen12 mrt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Tof hotel
Het is centraal gelegen en goed bereikbaar met het openbaar vervoer. De kamer netjes en ruim. Alles is de badkamer was aanwezig zoals zeep en handdoeken.
Het personeel is kei vriendelijke en behulpzaam
Verder was het ontbijt heel lekker en vers.

Datum van verblijf: maart 2023
Kamertip: Er is geen lift De trein stopt niet zo ver van het hotel Je bent direct aan de winkel straat
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
2.7 km van The Century
Gratis parkeren
Meer hotels in Hasselt bekijken
Beoordeeld op 12 januari 2023 via mobiele applicatie

Zeer tevreden van de bediening
Prima keuken
Zowel de spaghetti van vrouw en dochter, als mijn sliptongen heel lekker
Uitgebreide kaart
Vriendelijke mensen
Ondanks dat het al wat later op de middag was, geen probleem om te bestellen wat we wouden bestellen

Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 2 mei 2022 via mobiele applicatie

We hebben er twee koffies besteld. Het terras zat goed vol. Gelukkig vinden we nog een plaatsje in de zon. We werden vlotjes besteld. Lekkere koffie met een beetje slagroom en een koekje. Prijs 6€ voor de 2 koffies. Het toilet zoeken in zaak was een ander paar mouwen met eenmaal gevonden gezien dat het toilet kraaknet was. Een goeie plaats om er te eten ook, kaart ff ingekeken voor wanneer ik naar de galerie Dessers kom ernaast, waar ik exposeer. The century werd warm aanbevolen door Katrien, de galeriehoudster.

Kamertip: Kies een plaats op terras
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 27 december 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel met alle voorzieningen, ontbijt is ok, Personeel is heel vriendelijk, Het ligt centraal. Er is een mooi restaurant met terras bij. Goed om Hasselt te bezoeken. Er ontbreekt een leuke ft en dus moet je de koffer dragen over een smalle trap

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 26 juni 2021 via mobiele applicatie

Een gezellige restaurant , met terras in de zomer zeer leuk! Personeel heel vriendelijke en aangenaam toiletten zeer net en schoon, het restaurant ligt in een winkelstraat voor de rest zijn er bezienswaardigheden in de buurt zoals jenever.

Datum van verblijf: mei 2021
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 juni 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk eten in een mooie zaak!
Vriendelijke en soms grappige obers! Geweldig!
Alleen jammer dat de aardappelgerechten en sauzen apart te betalen zijn en niet inbegrepen zijn in een hoofdgerecht. Maar voor de rest: SUPER!

Datum van verblijf: juni 2020