Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 116
PricelineUS$ 116
Hotels.comUS$ 116
TravelocityUS$ 116
Orbitz.comUS$ 116
eDreamsUS$ 116
Beoordeeld op 26 juni 2021 via mobiele applicatie

Een gezellige restaurant , met terras in de zomer zeer leuk! Personeel heel vriendelijke en aangenaam toiletten zeer net en schoon, het restaurant ligt in een winkelstraat voor de rest zijn er bezienswaardigheden in de buurt zoals jenever.

Datum van verblijf: mei 2021
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 juni 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk eten in een mooie zaak!
Vriendelijke en soms grappige obers! Geweldig!
Alleen jammer dat de aardappelgerechten en sauzen apart te betalen zijn en niet inbegrepen zijn in een hoofdgerecht. Maar voor de rest: SUPER!

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 29 februari 2020

We hebben hier een lekker bord gekregen, maar als de borden voor verwarmd zouden zijn geweest,dan zou het eten ook wel wat warmer zijn geweest. En de boter waren ze ook vergeten bij het brood. Vriendelijk en zeer snel bediend.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 20 januari 2020 via mobiele applicatie

Overheerlijk gegeten (1x hertenkalf met veel gevarieerde groentjes, eens filet puur en eens lamskoteletjes) in deze fantastische zaak. Het personeel was zeer vriendelijk en charmant, prijs correct en het eten overheerlijk. Echt een aanrader, we komen zeker terug als we in Hasselt zijn.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 18 januari 2020 via mobiele applicatie

Top bediening! Snel en vriendelijk!
Hapjes van het huis gekregen, zomaar.
Biefstuk met frietjes waren geweldig.
Hier komen we al jaren en het niveau is altijd constant fantastisch! Nog nooit zijn we teleurgesteld door de Century.

Datum van verblijf: januari 2020