Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 116
PricelineUS$ 116
Hotels.comUS$ 115
TravelocityUS$ 115
Orbitz.comUS$ 115
FindHotelUS$ 115
Beoordeeld op 18 januari 2020 via mobiele applicatie

Top bediening! Snel en vriendelijk!
Hapjes van het huis gekregen, zomaar.
Biefstuk met frietjes waren geweldig.
Hier komen we al jaren en het niveau is altijd constant fantastisch! Nog nooit zijn we teleurgesteld door de Century.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 14 januari 2020

In juli hebben wij via Booking.com geboekt voor Oud en nieuw in het hotel. Wij hadden 2 cadeaubonnen van Booking.com die we graag wilden inleveren, maar het was achteraf betalen dus bij het boeken kon dit niet. Vandaar dat we gemaild hebben met het hotel of het mogelijk was om dit in te leveren, dit was prima kregen we terug. Bij het inchecken nogmaals geverifieerd of we met deze bonnen konden betalen, wederom geen probleem. Bij het uitchecken hebben we de bonnen ingeleverd en het restant betaald.
Tot onze grote verbazing kregen we een aantal dagen later te horen dat ze een openstaande rekening hadden omdat zij niets met deze bonnen kunnen. Ze wilden graag dat wij dit met Booking.com op zouden lossen. Dit vonden wij erg vreemd, aangezien wij het meerdere keren hadden gevraagd en zij inmiddels dus in het bezit van de bonnen waren.
Na wat over en weer gemail heeft Booking (natuurlijk) partij getrokken voor het hotel. Dit betekende dat zij de bonnen weer naar ons opstuurden en wij alsnog het bedrag moesten betalen.

Kort gezegd is het dus een lokkertje dat je met cadeaubonnen kunt betalen. Zelfs het personeel is dus niet op de hoogte van de werkwijze, zeer onprofessioneel.

Beoordeeld op 31 december 2019 via mobiele applicatie

Naar jaarlijkse traditie komen we hier met een groep eten na een bezoek aan Winter Hasselt.
Met een groep van 12 kunnen we gewoon aan de kaart eten en stuk voor stuk krijgen we mooie verzorgde en lekkere schotels geserveerd, steeds opnieuw met de glimlach van super vriendelijk personeel. Is er iets niet in orde, dan wordt er onmiddellijk voor gezorgd dat het in orde is en zonder discussie. Zeker een aanrader.

Beoordeeld op 15 december 2019

Uitstekend groot restaurant met ruim terras aan de rand van het centrum van Hasselt. Grote kaart, goed sanitair en vriendelijk personeel. Kan druk zijn.
Advies om van te voren, in het weekend, reserveren.

Beoordeeld op 5 december 2019 via mobiele applicatie

Altijd weer genieten.
Vriendelijke bediening en een keuken die echt wel weet hoe het moet aan zeer democratische prijzen.
Hier komen we steeds weer graag terug.
Graag tot de volgende keer ☆☆☆☆☆
De foto zegt al genoeg