Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 113
Expedia.comUS$ 112
Hotels.comUS$ 112
TravelocityUS$ 112
Radissonhotels.comUS$ 112
Trip.comUS$ 112
Beoordeeld op 12 oktober 2022

Reservatie 2 kamers - niet volgens reservatie gekregen (aparte bedden geboekt maar groot bed op de kamer!) - kamers niet naast elkaar. Tijdens verblijf van 2 nachten niemand gezien voor te poetsen, niet de kamer alsook niet de gang, ontbijtruimte.......
Personeel ontbijtruimte waren super vriendelijk !! Dikke pluim voor hun :)

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 27 september 2022

Heel erg tevreden. Een mooi en vriendelijk onthaal. We waren te vroeg en mochten ons bagage daar veilig achterlaten tot rond 16 uur als we op de kamer konden. Het was een heel mooie kamer, met mooi uitzicht, we zaten op het 19de verdiep. Het eten was heel lekker en heel veel, eigenlijk te veel s' avonds. Het ontbijt was heel uitgebreid buffet. In onze kamer liep het water niet goed af in één der lavabo's en ze konden het niet direkt repareren en we kregen een andere kamer voor de resterende dagen. Wat een service. We komen zeker nog terug.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 23 september 2022

zeer matig buiten slecht onderhanden, bloembak met zand geen bloemetje erin en dit is dan het uitzicht vanuit het restaurant. Meubilair restaurant gewoon vies en gehele hotel heeft wel een opknapbeurt nodig.

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 19 september 2022

Het inchecken als familie/groep was niet vlot verlopen. Tevens bij het uitchecken moeten wij lang wachten. Het is gebleken dat 1 kamer eerder is uitgecheckt.
Het verjaardagsfeest was tevens niet naar wens verlopen. Wij konden als groep nergens in het hotel vieren. In de skylounge waren niet genoeg plekken voor een groep van 11 persoenen en de bar sluit om 22:00u. Wel de kleine groep toelaten. Blijkbaar heeft het hotel een deurbeleid.

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 31 juli 2022

mooi uitzicht in de sky bar over hasselt als hotel een aanrader netjes en zeer vriendelijk en wordt beetje bij beetje gerenoveerd zodat er geen geluidsoverlast is voor de klanten en blijft het hotel modern
en up to date

Datum van verblijf: juli 2022