Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 127
Aanbieding bekijken
Expedia.com
US$ 127
Aanbieding bekijken
Trip.com
US$ 123
Aanbieding bekijken
Hotels.comUS$ 127
PricelineUS$ 127
ZenHotels.comUS$ 133
alle 13 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.219)
Beoordelingen filteren
1.219 resultaten
Waardering van reizigers
412
499
181
84
43
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
412
499
181
84
43
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 1.219 beoordelingen
Beoordeeld op 28 april 2022

Op 5 maanden tijd is er veel veranderd ,, de service is niet meer wat het toen was . Badmantel en slippers ontbraken in de superior kamer , sky lounge was niet open, we konden de garage niet betalen in het hotel . WC beneden niet te doen, tegels ontbraken , gevaarlijk

Datum van verblijf: april 2022
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank ahx593
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Radisson Blu Hotel Hasselt, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Hotel, Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2022

Beste,
Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Wij streven naar 100% tevredenheid van onze gasten en uw feedback is voor ons van bijzonder groot belang. Het spijt ons ten zeerste dat wij deze keer niet geheel aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hiervoor bied ik u onze verontschuldigingen aan en verzeker u dat ik deze kwestie zal opnemen met de betreffende managers. Ik hoop dat wij nogmaals een gelegenheid zullen krijgen om u weer terug te mogen ontvangen als onze gast.

Met vriendelijke groeten,
Radisson Blu Hotel, Hasselt

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 april 2022

Voor deze prijs mag je meer verwachten. Gevraagd naar een extra deken kregen we van de receptie de mededeling dat alle dekens 'op' waren, 's ochtends was er geen warm water waardoor we moesten uitwijken naar een andere kamer om te douchen. Als goedmakertje werden ons twee drankjes in de Sky Lounge (die komende zomer pas open gaat) aangeboden.

Datum van verblijf: april 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank hank220695
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Radisson Blu Hotel Hasselt, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Hotel, Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2022

Beste,
Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Wij streven naar 100% tevredenheid van onze gasten en uw feedback is voor ons van bijzonder groot belang. Het spijt ons ten zeerste dat wij deze keer niet geheel aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hiervoor bied ik u onze verontschuldigingen aan en verzeker u dat ik deze kwestie zal opnemen met de betreffende managers. Ik hoop dat wij nogmaals een gelegenheid zullen krijgen om u weer terug te mogen ontvangen als onze gast.

Met vriendelijke groeten,
Radisson Blu Hotel, Hasselt

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 april 2022

Slecht in het afhandelen van klachten,vies verroest zwembad, personeel bar etc veelal op telefoon bezig, geen vriendelijk onthaal, lange wachttijden bij onthaal en incheck, ijsblokjes machine op de hal schrik je wakker van, donkere wat muffe kamers schoonmakers gooien alle lakens van opgeruimde kamers op de gang, zwembad was vol met haren, ontbijt daar deze met park inn gedeeld wordt erg druk maar gewoon goed

Datum van verblijf: april 2022
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank FSPGAJ
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Radisson Blu Hotel Hasselt, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Hotel, Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2022

Beste,
Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Wij streven naar 100% tevredenheid van onze gasten en uw feedback is voor ons van bijzonder groot belang. Het spijt ons ten zeerste dat wij deze keer niet geheel aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hiervoor bied ik u onze verontschuldigingen aan en verzeker u dat ik deze kwestie zal opnemen met de betreffende managers. Ik hoop dat wij nogmaals een gelegenheid zullen krijgen om u weer terug te mogen ontvangen als onze gast.

Met vriendelijke groeten,
Radisson Blu Hotel, Hasselt

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 april 2022 via mobiele applicatie

Aangenaam verblijf gehad, superlekker uitgebreid ontbijt en perfecte ligging. De kamers zijn iets ouder (vb. vast tapijt), maar wel netjes en worden dagelijks gepoetst. De fitness en het zwembad zijn goed onderhouden en een pluspunt bij een regenachtige dag. Ondanks het mindere weer hebben we van onze vierdaagse in Hasselt genoten!

Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank AnneliesDeR
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Radisson Blu Hotel Hasselt, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Hotel, Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2022

Beste,
Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Wij streven naar 100% tevredenheid van onze gasten en uw feedback is voor ons van bijzonder groot belang. Het spijt ons ten zeerste dat wij deze keer niet geheel aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hiervoor bied ik u onze verontschuldigingen aan en verzeker u dat ik deze kwestie zal opnemen met de betreffende managers. Ik hoop dat wij nogmaals een gelegenheid zullen krijgen om u weer terug te mogen ontvangen als onze gast.

Met vriendelijke groeten,
Radisson Blu Hotel, Hasselt

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 april 2022

Reeds verschillende x in dit hotel verbleven, 1ste x dat het tegenviel.
Deurslot werkte niet en tv sprong 's nachts op geregelde tijden aan, weinig nachtrust dus. Dit werd gemeld bij aankomst, maar na vertrek van 3 dagen was deurslot nog niet gerepareerd.

Datum van verblijf: april 2022
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank MAST462
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Radisson Blu Hotel Hasselt, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Hotel, Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2022

Beste,
Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Wij streven naar 100% tevredenheid van onze gasten en uw feedback is voor ons van bijzonder groot belang. Het spijt ons ten zeerste dat wij deze keer niet geheel aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hiervoor bied ik u onze verontschuldigingen aan en verzeker u dat ik deze kwestie zal opnemen met de betreffende managers. Ik hoop dat wij nogmaals een gelegenheid zullen krijgen om u weer terug te mogen ontvangen als onze gast.

Met vriendelijke groeten,
Radisson Blu Hotel, Hasselt

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken