Beoordeeld op 24 februari 2019 via mobiele applicatie

We hadden een zeer ruime en nette kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel aan de balie. We hadden een rustige kamers, geen lawaai van buitenaf of van de gang.
Enig minpuntje was de trage bediening in de skybar.

Datum van verblijf: februari 2019
RadissonBluTeam, Guest Relations Manager van Radisson Blu Hotel, Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2019

Beste Riet,

Dank u wel voor uw evaluatie en het delen van uw recente ervaringen in het Radisson Blu Hotel, Hasselt. Wij ontvangen graag feedback en het doet ons deugd om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. We gaan het probleem met de trage bediening in de skybar zeker intern opnemen. Zodat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren. Het gehele hotelteam kijkt ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen!

Radisson Blu Hotel, Hasselt

Beoordeeld op 16 februari 2019 via mobiele applicatie

Fantastische avond met vrienden gehad in de Skylounge, waar we regelmatig samenkomen met vriendinnen na een dagje shoppen in Hasselt. Vorige zaterdag werden we ontvangen door (een nieuwe?) Barman Alessandro, die ons op een zeer vriendelijke en professionele manier ontvangen heeft. We kregen uitleg over de producten en hij gaf ons advies volgens onze smaken. We hebben echt een topavond beleefd en er gratis een mooie zonsondergang bij gekregen. We komen graag terug!

Datum van verblijf: februari 2019
RadissonBluTeam, Guest Relations Manager van Radisson Blu Hotel, Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2019

Beste Gerda,

Dank u wel voor uw evaluatie en het delen van uw recente ervaringen in het Radisson Blu Hotel, Hasselt. Wij ontvangen graag feedback en het doet ons deugd om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. En van de cocktails! We gaan het intern zeker meegeven aan Alessandro. Hij zal heel blij zijn met deze feedback. Net zoals wij. Het gehele hotelteam kijkt ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 25 januari 2019

Voor een nachtje hasselt dit hotel geboekt, incheck ging vlot, , bij de receptie de mededeling dat voor ons hondje een supplement van 25 euro per nacht moest betaalt worden, wat ik redelijk prijzig vond... na een avondwandeling teruggekeerd naar het restaurant van het hotel, bijna niemand daar, voor de bestelling was de ober al niet vriendelijk vanwege onze hond, eten was zondermeer ok, de volgende ochtend werden we vriendelijk ontvangen voor het ontbijt door een jongedame, éénmaal aan tafel zei de ober dat we ons hondje moesten onmiddelijk moesten verwijderen...Indien je 25 euro aanrekent per nacht voor een hond...wees dan aub iets meer tolerant, goed voor één keer dus.

Datum van verblijf: januari 2019
RadissonBluTeam, Guest Relations Manager van Radisson Blu Hotel, Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2019

Geachte,

Dank u wel voor uw evaluatie en het delen van uw recente ervaringen in Radisson Blu Hotel, Hasselt. Wij ontvangen graag feedback maar we vinden het wel jammer dat u niet heeft kunnen genieten van uw verblijf omdat uw hond niet in alle ruimtes kon. Dit wordt normaal aan de receptie gezegd dat er geen honden toegelaten zijn in de publieke ruimtes. De hond is wel welkom in uw eigen kamer natuurlijk.

Hopelijk heeft u hier begrip voor dat niet alle gasten het leuk vinden als er honden in de buurt zijn tijdens het eten. Uw hondje is zeker welkom in het hotel maar niet tijdens het eten. We hopen je in de toekomst zeker nog te verwelkomen.

Radisson Blu Hotel, Hasselt

Beoordeeld op 15 januari 2019 via mobiele applicatie

Mooi gezellig en heerlijk geslapen. Een echte aanrader! Vlak bij alle winkels. Sky lounge mocht iets gezelliger ingericht zijn. Lekkere restaurants vlak bij, maison blanche zeker proberen. Alleen jammer dat de parking duur is.

Datum van verblijf: januari 2019

Beste,

Dank u wel voor uw evaluatie en het delen van uw recente ervaringen in het Radisson Blu Hotel, Hasselt. Wij ontvangen graag feedback en het doet ons deugd om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Het gehele hotelteam kijkt ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 14 januari 2019 via mobiele applicatie

Voor een bezoek aan Hasselt in het Radisson blu geslapen. Mooi gelegen midden in de stad, met de auto goed bereikbaar. Grote parkeerplaats naast het hotel, wel 16 euro per 24 uur.
Nette kamers met erg goede bedden. Erg stille kamer, dus prima geslapen.
Restaurant op de begane grond is goed, en helemaal niet duur.
Een minpuntje waar je op moet letten: de thermostaat in de kamer staat standaard op 24 graden, en dat is erg warm ‘s nachts. Maar daar is mee te leven

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde alleen