Radisson Blu Hotel, Hasselt
Holiday Inn Express Hasselt(Hasselt)(Heel veel waar voor je geld!)
89 US$
  • Inclusief ontbijt
Holiday Inn Hasselt(Hasselt)(Heel veel waar voor je geld!)
100 US$
153 US$
146 US$
166 US$
  • Gratis parkeren
Park Inn By Radisson Hasselt(Hasselt)(Heel veel waar voor je geld!)
99 US$
93 US$
Park Inn
  • Restaurant
Vous Le Vous(Hasselt)(Heel veel waar voor je geld!)
130 US$
Villa Saporis(Hasselt)
7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Communicatie kan wat beter aan receptie.
Zo was het hotel volgeboekt en mochten we s’ochtends aanschuiven voor het ontbijt. Konden dus gerust vermelding maken dat het aangeraden is om vroeger aan de ontbijttafel te komen zitten. Je zag heel wat frustraties van andere gasten.
Kamer zijn basis proper, niet in de hoekjes kijken dus.
Minpuntje: wij konden vanuit de slaapkamer in de badkamer kijken, niet zo handig als je kind(eren) ook op de kamer slapen.
Vriendelijke mensen, ontbijt uitgebreid en verzorgt.
Voor een bezoekje aan Hasselt ideale uitvalsbasis maar niet in toeristische periodes of wanneer het hotel vol zit want dan zijn de scherpe hoekjes eraf.

Verbleef: december 2017, reisde met familie
RadissonBluTeam, Marketing & office Coördinator van Radisson Blu Hotel, Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2018

Beste John,

Dank u wel voor uw beoordeling betreffende uw verblijf in het Radisson Blu Hotel, Hasselt. Wat fijn om te vernemen dat u heeft genoten van de vriendelijkheid van ons team en het uitgebreide ontbijtbuffet. Ik ben het volledig met u eens dat er gecommuniceerd had kunnen worden wanneer de piekmomenten zijn tijdens het ontbijt, aangezien het hotel volledig volzet was tijdens uw verblijf. Onze excuses dat dit niet is gebeurd, ik kan u verzekeren dat we dit intern zullen opnemen. Ook uw opmerking betreffende de hygiëne op de kamer zullen wij zeker evelueren met desbetreffende verantwoordelijke. edankt dat u de tijd hebt genomen om uw eerlijke opmerkingen met ons te delen, zodat we onze services voortdurend kunnen verbeteren. Tijdens uw volgend bezoek aan Hasselt hopen we u nogmaals te mogen verwelkomen.

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij inchecken gaf receptioniste (zij excuseerde zich wel iets later) voorkeur om de telefoon te beantwoorden, dan de check-in af te handelen. Fijn was, kamers zijn anders altijd bloedheet, dat bij betreden kamer er een raam openstond. Vanwege stadsgeluid, wil ik die ‘s nachts graag dicht. Maar de klimaatbeheersing is te luid(ruchtig) ......
Badkamer: slappe douche straal.....en temperatuur amper te regelen (water veel te heet) middels een mengkraan. Geen thermostaatkraan.....
Kamer lekker ruim, goede minibar en prima WiFi door heel hotel. Ontbijt perfect! Maar meubilair sleets.
Rooftop.......prima. Maar daar zijn de prijzen van de drankjes ook naar.

Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken

Beste Johan,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om deze beoordeling betreffende uw verblijf te plaatsen. We vinden het fijn te vernemen dat u heeft genoten. Wees gerust dat we de constructieve feedback betreffende de efficiëntie van de check-in procedure en de luidruchtige klimaatbeheersing intern zal worden opgenomen. Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw eerlijke opmerkingen met ons te delen, zodat we onze services voortdurend kunnen verbeteren. Tijdens uw volgend bezoek aan Hasselt hopen we u nogmaals te mogen verwelkomen.

5 januari 2018 beoordeeld

Parking is niet van het hotel zelf. Zoals eerder geschreven is het 16€ per dag. Maar dan staat de auto wel veilig.
Onthaal, vriendelijk en behulpzaam, de papieren zijn wel in het Engels. Net zoals alle andere informatie en dat vond ik wel jammer. In de bureau op de kamer lag wel een brief met info in alle talen, gelukkig stond het Nederlands ertussen. Voor een hotel in België vond ik dat wel wat jammer.
De bedden waren fantastisch, maar de kussens veel te zacht. Je zinkt helemaal weg en dit slaapt niet gemakkelijk.
Hygiëne was top, alles was proper. Bij ons in de badkamer was er geen afdichtingsrand aan het raam van de douche, waardoor de grond in de badkamer erg nat werd. Maar dit kan snel worden opgelost. (kamer 1204)
De liften zijn supersnel. Je kan ook met de lift naar de parking, heel handig.
Het ontbijt was super, alles erop en eraan!
We hadden een prachtig zicht op de stad, ook als je helemaal bovenaan staat heb je echt een panoramisch zicht.
Zwembad en sauna zijn gescheiden voor mannen en vrouwen, ruime verkleedruimtes. Zwembad is niet zo heel erg groot, maar dat is niet nodig. Het zou wel een opfrissing kunnen gebruiken. Het water had niet zo heel erg warm.
De fitness en sauna hebben we niet gedaan, kan ik niet over oordelen.
Ook hebben we niet gegeten in het restaurant, hadden we langer gebleven, deden we dit zeker.
Mooi hotel, pal in het centrum, dicht bij de winkels!
We komen zeker terug.

Kamertip: Voor mensen die liever de trap nemen en schrik hebben voor liften, vraag misschien bij boeking om een kamer zo laag mogelijk.
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner

Beste mevrouw de Zwarte,

Dank u wel voor het delen van uw recente ervaringen in het Radisson Blu Hotel, Hasselt en uw uitgebreide feedback. Wij ontvangen graag feedback om op deze manier onze service in de toekomst te kunnen verbeteren.

Zoals u al aangaf, is de ondergrondse parking inderdaad een privé parking, waardoor wij helaas geen invloed hebben op de prijsstelling die zij hanteren. Fijn dat u heeft genoten van de service die ons team heeft geboden tijdens de check-in, de hygiëne in de kamer en het uitgebreide ontbijtbuffet. Uw opmerking betreffende de afdichtings rand zullen wij zeker intern opnemen, zodat dit verholpen kan worden.

We zijn blij te vernemen dat u graag nogmaals terug wenst te komen. Wij kijken er vast naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen.

4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Over de kamer zijn we tevreden... ruim en verzorgd. Voor het uitzicht daarentegen moet je hier wel geen kamer boeken. Ligging is wel super. Wij zijn er eens tussenuit voor 2 nachten en hebben express voor dit hotel gekozen omdat er een zwembad en sauna aanwezig is. Wat een teleurstelling... zwembad vuil en onverzorgd. Sauna's zijn zelfs niet noemenswaardig (mannen en vrouwen apart en zeer klein). Daar ging onze gezellige qualitytime. Wat voor mij ook bizar leek, was dat niet klanten via het tweede verdiep (net waar onze kamer lag) gewoon naar binnen konden zonder dat iemand het opmerkt (deur staat continu open en is toegankelijk via parking en winkelcentrum). Dit zorgt voor een niet zo veilig gevoel. Aangezien Hasselt een topstad is, komen we zeker nog terug, maar deze keer wel in een ander hotel.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner

Beste Liesbeth,

Hartelijk dank voor het delen van uw recente ervaringen in het Radisson Blu Hotel, Hasselt. Spijtig te vernemen dat u niet heeft kunnen genieten van het uitzicht over de stad dat geboden wordt vanuit ons hotel. Tijdens uw volgend bezoek mag u zeker de voorkeur uitspreken en kamer te krijgen op een hoger gelegen etage. Onze excuses dat het zwembad en sauna gedeelte is tegengevallen. Hieromtrent kan ik u informeren dat dit gedeelte in het voorjaar zal worden gerenoveerd. We hopen de kans te krijgen u nogmaals te mogen verwelkomen.

4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel, waar je in luxe tot rust kunt komen. Mooie kamers en het onthaalpersoneel doet zijn best om je een hartelijk en warm ontvangst te geven. De skylounge is zeker een aantrekkingspleister voor het hotel maar de bediening is ondermaats. Tot tweemaal iets gevraagd en niet gekregen ... dit was echt niet goed en gaf een smerig het anders goed verlopen van ons verblijf.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
RadissonBluTeam, Marketing & office Coördinator van Radisson Blu Hotel, Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2018

Beste Luc, Bedankt voor uw feedback en het delen van uw recente ervaringen in het Radisson Blu Hotel, Hasselt. Wij ontvangen graag feedback om op deze manier onze service naar de toekomst toe te kunnen verbeteren. Fijn te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf. Onze excuses voor de tegenvallende service in de Sky Lounge. We zullen dit zeker intern opnemen, zodat soortgelijke situaties in de toekomst voorkomen zullen worden en wij u tijdens uw volgend bezoek de "Yes I Can" service kunnen bieden. Met vriendelijke groeten, Het Radisson Blu Team Hasselt