“Altijd gezellig en lekker”
Beoordeling van L'aperi vino

L'aperi vino
Geclassificeerd als nr. 20 van 275 Restaurants in Hasselt
Keukens: Italiaans, Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd zo gezellig en lekker om hier te eten.
Start vroeg genoeg om een uur of 4 in de namiddag en dan de hele avond tafelen met allemaal hapjes en heerlijke wijn

Datum van bezoek: maart 2020

10 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker kleine hapjes gegeten ..goed van smaak..bediening niet vriendelijk ,na onze drank ontvangen te hebben ..lang gewacht en dan maar zelf de bediening geroepen om eten te bestellen..ook achter de wijn 2x moeten vragen .. bij afrekening 1,80€ drinkgeld gegeven en nog niets van reactie of dank u ..dit kon beter

Datum van bezoek: maart 2020
20 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch restaurant, fijne bediening, zeer prettige ambiance en heel erg lekker eten, het menu bestaat uit veel hapjes die je ook nog eens met elkaar kunt delen. Zéér geslaagd!

Datum van bezoek: februari 2020
19 januari 2020 beoordeeld

Na een middag winkelen kwamen we hier op het terras waar nog juist een plaatsje vrij was iets drinken en bestelde ik nog een brushetta met tomaat die lekker was . De wijnkaart is enorm wat een keuze , wij werden wel vriendelijk bediend.

Datum van bezoek: januari 2020
13 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Onvriendelijk, onbeschoft en zeer onsympathiek personeel!! En ik ben blijkbaar niet de enige die dat vind! Hier zet ik geen voet meer binnen en mijn vrienden ook niet! Tip voor de eigenaar: ofwel van personeel veranderen ofwel personeel cursus "hoe ga ik om met klanten op een vriendelijke en beleefde manier" laten volgen.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die L'aperi vino bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In L'aperi vino geweest? Deel je ervaringen!