“La Fontanella 2.0 is Excellent !”
Beoordeling van La Fontanella

La Fontanella
Geclassificeerd als nr. 7 van 278 Restaurants in Hasselt
Keukens: Italiaans
11 maart 2022 beoordeeld

Elegant ingerichte zaak. Knap!
Professionele bediening.
Top gerechtjes.
Dure wijntjes.
Een echte aanrader.

Datum van bezoek: februari 2022

3 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten en gedronken. Wel wat prijzig maar naar mijn mening de prijs waard. Cocktail van het huis (die ons aangeraden was) was heel lekker. Fris en zurig. Voor starter een amuse die smaakvol was. Nadien bestelden we een luxe visschotel met elk een halve kreeft. Heel lekker en goed gekruid. We konden kiezen uit brood, frietjes of 2 soorten pasta. Een dessert met passievrucht was lekker. Ik was vooral weg van het hoofdgerecht maar dat is persoonlijk.
Conclusie: heel lekker culinair eten in het hartje van Hasselt.

Datum van bezoek: februari 2022
23 januari 2022 beoordeeld

De zaak bevindt zich in een elegant ingericht pand in het hart van Hasselt.
De bediening is professioneel en maakt geen fouten.
Zeer mooie wijnkaart!
Als voorgerecht een heerlijke creatie op basis van paddestoelen en zwarte truffel.
Kraakverse skrei als hoofdgerech Dame blanche als dessert.
Wij komen terug.

Datum van bezoek: januari 2022
19 december 2021 beoordeeld

ongedwongen, personeel dat je een thuisgevoel gaf, heel fijne en lekkere menu, top, en iedereen bleef zitten... niemand keek je buiten, je bent er welkom

Datum van bezoek: december 2021
22 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke, verfijnde en kruidige gerechten in een leuk en knus decor. De lunch van 2 gangen is echt de moeite. Aanrader in Hasselt!

Datum van bezoek: oktober 2021

Reizigers die La Fontanella bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In La Fontanella geweest? Deel je ervaringen!