“Lekker en vlot met vriendelijke bediening”
Beoordeling van La Fontanella

La Fontanella
Geclassificeerd als nr. 12 van 301 Restaurants in Hasselt
Keukens: Italiaans
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor op La Fontanella uitgekomen om iets met het gezin te gaan eten. Verwachtingen zijn waar gemaakt: mooie kaart, eten heel lekker, vlot en vriendelijke bediening in een heel mooi kader. Algemeen zijn de wijnen aan de dure kant, maar er staan wel een paar toegangkelijke flessen op. OK dus. Aanrader.

2 weken geleden beoordeeld

Een topper in hartje Hasselt. Pure Italiaanse keuken met verrassende combinaties, uitgebreide keuze, zeer verfijnd en mooi opgediend. Het aangename kader om te vertoeven en de uiterst vriendelijke bediening maakte het plaatje compleet.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier na al enkele keren geweest met mijn vriend en nu met een grotere groep.
Het eten is heel lekker, uitstekende bediening en een heel mooi pand.
Een aanrader

12 mei 2019 beoordeeld

Woensdag brachten wij een bezoek aan La Fontanella.
Reeds bij het binnenkomen werden we vriendelijk ontvangen en konden we een plaatsje uitkiezen. De lunch sprak ons onmiddellijk aan: huisgemaakte ravioli in een consome van Ossestaart gevolgd door een Iberico haasje. Vanaf de aperitief tot de koffie werden wij perfect bediend en was het eten voortreffelijk. Kortom een aanrader.

25 april 2019 beoordeeld

Mooi nieuw gebouw leuk om te zitten zowel achteraan aan de keuken als in het restaurant zelf , lekker gegeten , leuk met zicht op de keuken
veel keuze om te eten , aanrader !!!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die La Fontanella bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In La Fontanella geweest? Deel je ervaringen!