“Topkeuken”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 december 2021 beoordeeld

Lekker 4 gangenmenu en amuses met aangepaste wijnen. Top voor mij !
Mooie locatie. Chef dient op en geeft woordje uitleg. Ik heb lekker gegeten !

Datum van bezoek: december 2021

15 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Top top top
Eerlijke lekkere smaakvolle keuken en top bediening.
Vanaf de aperitief tot de koffie een avondje genieten.

Datum van bezoek: oktober 2021
11 oktober 2021 beoordeeld

Wat een onvergetelijke ervaring. Bediening, kader, eten... van het allerhoogste niveau. Wij komen terug, hoe sneller, hoe liever!

Datum van bezoek: oktober 2021
24 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

4j terug voor t eerst eens bij 6 zinnen geweest. Toen al aangenaam verrast door t lekker eten en top bediening.

Eindelijk nog eens terug geweest nu. Prijs/kwaliteit gewoon top! Lekkere aangepaste wijnen en nog steeds zeer warme en attentvolle bediening door de vrouw van de chef.

Echt een aanrader als je een fijne avond aan tafel wilt spenderen zonder er té veel voor te moeten betalen!

Datum van bezoek: september 2021
19 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Had toch iets meer verwacht van dit restaurant. Eten was zeer lekker. De tijd tussen de gerechten was echter te lang waardoor de honger weg was.

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die Restaurant 6 Zinnen bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Restaurant 6 Zinnen geweest? Deel je ervaringen!