“Plaatje klopt - top chef en top gastvrouw”
Beoordeling van Restaurant 6 Zinnen

Restaurant 6 Zinnen
Geclassificeerd als nr. 5 van 280 Restaurants in Hasselt
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

2de keer dat we hier waren, de eerste dacht ik dat we gewoon beginnersgeluk hadden... Maar neen: 't is daar structureel dik in orde.
(momenteel) enkel een menu, maar voor mij staat dat garant voor verse producten. Ondanks die verschrikkelijke corona ondervonden we helemaal geen last van de maatregels, Jan en Karoline doen er echt alles aan om je thuis te laten voelen.
Dat Jan een stukske kan koken mag duidelijk zijn: dit is één van de betere zoniet beste restaurants in Hasselt (en omstreken).
Elke gang is een pareltje, de wijnen passen perfect en de -volgens mij- moeilijkste gang, het hoofdgerecht, was zoals een perfect hoofdgerecht moet zijn: smaakvol, lekkere wijn en niet te zwaar. Combineer dat met de vlotte, humoristische en gastvriendelijke bediening en je beleeft een fantastische avond.
Mocht ik een hoed dragen: ik deed hem af telkens ik Jan en Karoline zag.
(dat chef Jan tijdens de Corona quarantaine voor het verplegend personeel kookte proef je niet in zijn gerechten maar bewijst wel wat voor een zalige mens hij is)

Datum van bezoek: juli 2020

5 juli 2020 beoordeeld

zeer lekker gegeten, zeer fijne ontvangst, alles coronaproof ,echt gezellig tot de rekening kwam en we 106 euro bij moesten leggen op een all in bon die nog niet verlengd werd door corona. Bij onze opmerking van "hoe kan dit" kwam de reactie.."corona is voor iedereen moeilijk geweest "..en..en dat vonden we nog het allerergste de opmerking van de chef.."als jullie dit niet kunnen betalen, mogen jullie altijd komen afwassen "..amai ...zeer heavy binnengekomen..Eten top, maar we hebben allebei buikpijn na dit einde..not done..

Datum van bezoek: juli 2020
28 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de vierde maal waren we te gast bij Jan en Karoline. Ondanks de Covod19 maatregelen wordt je toch warm ontvangen. Van aan het aperitief tot aan de koffie....slechts één woord. TOP! Tot snel.

Datum van bezoek: juni 2020
6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk dineren in een heel aangename sfeer.
Ontvangst is super sympathiek.
En dan het eten tja, wat kan je anders zeggen dan subliem.......aanrader.

Datum van bezoek: maart 2020
18 februari 2020 beoordeeld

Lekker eten, plaatjes van borden, niet overdadig, maar zeker genoeg voor een normale eter, joviale bediening.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Restaurant 6 Zinnen bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Restaurant 6 Zinnen geweest? Deel je ervaringen!