“Super ! ”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten met prachtige wijnen erbij en dit in een gezellige, ongedwongen sfeer.
Een echte aanrader!

4 weken geleden beoordeeld

Het interieur is anders, gedurfder dan we gewend waren in een klasserestaurant en die durf weerspiegelde zich ook doorheen het menu. Elke gang was voor ons een ontdekking : je kan op zeker spelen en iets nemen dat je met zekerheid lust, maar wij hebben hier doorheen het menu veel nieuwe smaakcombinaties ontdekt, smaakcombinaties die ons absoluut konden bekoren. Van dit soort restaurants kan je alleen maar hopen dat ze over pakweg 20 jaar nog bestaan.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Deze chef heeft culinair goud in zijn handen. De smaken zijn gewoon subliem op elkaar afgestemd. Naast deze culinaire ervaring van hoog niveau, werden wij in een super gezellige en huiselijke sfeer ontvangen die volledig te danken is aan een gastvrouw van een hoog niveau. Dit is een absolute aanrader voor mensen opzoek naar een culinaire ervaring in combinatie met een ontspannen sfeer.

13 augustus 2019 beoordeeld

Zo kan je dit restaurant omschrijven, de vriendelijke ontvangst van gastvrouw Karoline zorgt voor een instant thuisgevoel. Dit wordt afgekruid met de charismatische kookKUNST van Jan. Kortom een prikkeling voor ieder zintuig!
Joris en Elke (wij komen zeker terug )

Datum van bezoek: juli 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

Speciale gerechten, eigen keuken, woonkamer restaurant..
Heel vriendelijke bediening, mooi interieur .
Min puntje, als je om 19u reserveerd, moet je soms wel wachten, op t 2 of 3de gerecht, ze proberen elke tafel ongeveer gelijk te trekken... dat was onze ervaring..

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Restaurant 6 Zinnen bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Restaurant 6 Zinnen geweest? Deel je ervaringen!