“Top! ”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze chef heeft culinair goud in zijn handen. De smaken zijn gewoon subliem op elkaar afgestemd. Naast deze culinaire ervaring van hoog niveau, werden wij in een super gezellige en huiselijke sfeer ontvangen die volledig te danken is aan een gastvrouw van een hoog niveau. Dit is een absolute aanrader voor mensen opzoek naar een culinaire ervaring in combinatie met een ontspannen sfeer.

Datum van bezoek: augustus 2019

13 augustus 2019 beoordeeld

Zo kan je dit restaurant omschrijven, de vriendelijke ontvangst van gastvrouw Karoline zorgt voor een instant thuisgevoel. Dit wordt afgekruid met de charismatische kookKUNST van Jan. Kortom een prikkeling voor ieder zintuig!
Joris en Elke (wij komen zeker terug )

Datum van bezoek: juli 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

Speciale gerechten, eigen keuken, woonkamer restaurant..
Heel vriendelijke bediening, mooi interieur .
Min puntje, als je om 19u reserveerd, moet je soms wel wachten, op t 2 of 3de gerecht, ze proberen elke tafel ongeveer gelijk te trekken... dat was onze ervaring..

Datum van bezoek: oktober 2018
28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de toprestaurantjes in Hasselt! Vriendelijke bediening, verrassende gerechten en lekkere gerechten en een uitdtekende ligging! Op vrijdagmiddag kan je er lekker gaan lunchen! Echt een aanrader!Ook voor kindjes maken ze probleemloos een gezond menu klaar!

Datum van bezoek: juli 2019
21 juni 2019 beoordeeld

Tafelen in een prachtig kader met een aangename bediening, genieten van al da lekkers dat zelfs door de chef aan tafel uitleg verschaft, ik ben sprakeloos en vind niet de juiste woorden maar dit was echt GENIETEN.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Restaurant 6 Zinnen bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Restaurant 6 Zinnen geweest? Deel je ervaringen!