“Een culinaire aanwinst voor Hasselt”
Beoordeling van Restaurant 6 Zinnen

Restaurant 6 Zinnen
Geclassificeerd als nr. 4 van 301 Restaurants in Hasselt
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hier wordt heel lekker gekookt met dagverse seizoensproducten en liefst uit eigen streek. Vriendelijke en correcte bediening. Tijdig reserveren is wel de boodschap. Misschien een minpuntje of net niet, de grote eter zal waarschijnlijk niet volledig aan zijn trekken komen maar na een etentje moet je ook niet met een overvolle maag in bed kruipen. Less is more.

Datum van bezoek: mei 2019

7 mei 2019 beoordeeld

Ik kan het alleen maar aan iedereen aanbevelen!
Je moet wel tijdig reserveren.
Maar als je binnen geraakt, geweldig!

Datum van bezoek: juni 2018
19 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij de 6 zinnen worden we elke keer enorm in de watten gelegd. Er heerst een losse sfeer, alles loopt vlot en het belangrijkste...het smaakt overheerlijk!!
Ook onze dochter van 2 jaar gaat elke keer mee.Voor haar wordt er altijd een kindermenu voorzien.
Jan en Karolien baten dit restaurant uit mer hart en ziel, wij gaan er nog vaak terug gaan!!

Datum van bezoek: april 2019
24 maart 2019 beoordeeld

amuses waren de moeite.Het voorgerecht was gepekelde kabeljauw.lekker en fris gerecht.
eerste tussengerecht was heilbot ,een gerecht dat mooi in balans was.
Tweede tussengerecht was rundswang,een mooie combinatie.
Hoofdgerecht was speenvarken welk supermals was.
Dessert was een combinatie van mangosorbet met witte chocolade en yoghurt.
lekker fris en met een krokantje.
Jan en Karoline met hun team hebben ons weer een mooie avond bezorgd.

Datum van bezoek: maart 2019
19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was van het begin tot het einde ....een culinaire verwennerij ....gewoonweg TOPPIE !! En dit alles in een heel mooi en gezellig kader ...... De uitbaters zijn heel sympathieke en warme mensen. Dikke pluim

Francine.vancampenhout@hotmail.com

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Restaurant 6 Zinnen bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Restaurant 6 Zinnen geweest? Deel je ervaringen!