“Heerlijke keuken, stralende bediening!”
Beoordeling van Restaurant 6 Zinnen

Restaurant 6 Zinnen
Geclassificeerd als nr. 3 van 294 Restaurants in Hasselt
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten gecombineerd met een stralende bediening! Één van onze favoriete adresjes in Hasselt! !

Datum van bezoek: mei 2018

2 weken geleden beoordeeld

Uitstekende vriendelijke bediening ! En Jan topkok !!! Een echte aanrader. En Karolien is een top gastvrouw.

Datum van bezoek: januari 2019
30 december 2018 beoordeeld

Al lang probeerden we binnen te geraken, maar toen een grote groep afzegde en een last-minute mail rondgestuurd werd, hadden we eindelijk de kans dit culinair pareltje te ontdekken.
De keuze is beperkt... “menu 100% ons” : 4-5 of 6 gangen.
Na zeer goede amuse gueules gaat het meestal bergaf... maar niet bij de “6 zinnen”. Alles was perfect, niets aan te merken: de makreel oester; coquiles aardpeer; varkenswang knolselder; hert pastinaak... bij elk gerecht was er de uitspraak “Jan komt met de saus” (Alexandre Dumaine eendrachtig “de gast moet op de saus wachten, niet de saus op de gast”). En terecht, de chef mag trots zijn op zijn gerechten! Ik had de “dame blanche” als nagerecht en het katapulteerde mij terug naar deze van “De Slagmolen”. We zijn al in vele gids-restos geweest maar zelden zo goed! We komen terug (als we binnen geraken )

Datum van bezoek: december 2018
11 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten bij 6 zinnen is steeds weer een topervaring! Jan is een schitterende chef en de energie van Karolien is eindeloos.
De sfeer in het restaurant is zeer gemoedelijk, het eten voortreffelijk. Wij vertrekken elke keer weer met een glimlach op ons gezicht

Datum van bezoek: oktober 2018
29 november 2018 beoordeeld

Heerlijke gerechten, met een zeer vlotte bediening! Mooie en gezellige inrichting. Aangename sfeer in het restaurant - geen "stijve" bediening.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Restaurant 6 Zinnen bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Restaurant 6 Zinnen geweest? Deel je ervaringen!