“Lekkere lunch”

Geclassificeerd als nr. 30 van 300 Restaurants in Hasselt
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld

Meer dan geslaagde lunch gehad hier. Ik koos de poke bowl met zalm en die smaakte verrukkelijk. Ik hou wel van eens iets nieuws en dit soort gerechten vind je niet snel op de kaart. Service was ook prima! Keep up the good work!

1 klein nadeel. We zaten op het terras en hadden wat pech dat er 2 mensen met een sigaar en eentje met sigaret rond ons zaten. Gelukkig waren we net klaar met eten. Ik had er persoonlijk niet bij stil gestaan dat er gerookt mocht worden aangezien het terras quasi volledig omgeven is door glas. Ik merkte na het bestellen pas de asbakken op tafel op.

Datum van bezoek: april 2019
HASHOTEL1, Public Relations Manager van Restaurant Hassotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 dagen geleden

Vooreerst bedankt voor uw bezoek.
De poké bowl is één van onze nieuwe gerechtjes, fijn te horen dat het u gesmaakt heeft.
Op het terras kunnen we helaas niet verhinderen dat er gerookt wordt.
Eén volledige wand is open en dat laat toe dat er gerookt mag worden.

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hassotel is een gezellig restaurant waar we heerlijk hebben ontbeten in een gezellig en rustig kader. Alles was voorzien en je eierbereiding werd a la carte geserveerd. Daarbovenop waren de obers enorm vriendelijk en professioneel. Aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
Saskia B, Public Relations Manager van Restaurant Hassotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Jan
Fijn dat u genoten heeft, zo hoort het ook. Bedankt voor de mooie woorden, ik geef de pluimpjes zeker door aan mijn collega's. Volgend jaar rond deze tijd zijn we volledig verbouwd, dan kunnen we u weer verrassen met een heel erg uitgebreid ontbijtbuffet. We hopen dat u dan een WOW effect te kunnen meegeven : )

25 maart 2019 beoordeeld

De menu heeft veel keuze bediening zeer vriendelijk en goed was lekker en zekers voldoende vond wel niet zo gezellige ruimte

Datum van bezoek: maart 2019
Saskia B, Public Relations Manager van Restaurant Hassotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2019

Beste Brigitte

Bedankt voor uw bezoek & de leuke review met vele de lovende woorden.
We missen inderdaad ons terras, maar gelukkig hebben we een mooie verbouwing in het vooruitzicht, nog even geduld, in 2020 gaan we u veel licht, een vernieuwd interieur en meer ruimte geven.

18 maart 2019 beoordeeld

Samen met mijn mama ging ik voor een snelle lunch. Ikzelf had een gewone croque monsieur, althans dat dacht ik.
Deze croque was op een zeer leuke en originele manier gepresenteerd en hij smaakte verrukkelijk! Ook waren wij binnen het halfuur weg. Ideaal voor een snelle lunch tijdens de middagpauze!

Datum van bezoek: februari 2019
Saskia B, Public Relations Manager van Restaurant Hassotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2019

Beste Laura
Fijn dat je genoten hebt van je moeder-dochter moment & bedankt voor de leuke review, ik geef de pluimpjes door aan mijn collega 's in de keuken.

11 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening. Zowel gezellig binnen als buiten. Eten is lekker en vers. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Restaurant Hassotel bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Restaurant Hassotel geweest? Deel je ervaringen!