“Prima menu's”

Geclassificeerd als nr. 33 van 294 Restaurants in Hasselt
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 week geleden beoordeeld

Een aantal jaren (2013) een mindere ervaring gehad en we zijn er toen een tijdje niet geweest. Gelukkig hebben we het toen nog een kans gegeven.

Meerdere keren per jaar komen we hier een menu eten: bedrijfsmenu, zondagsmenu, dagmenu. Telkens lekker, mooi opgediend en voldoende.
Eén van de laatste keren de sharing menu genomen. Zeer leuk concept, want zo proef je van 6 gerechten.

Net als in de andere restaurant van de C Group is de service in orde.

Enig minpuntje (kan restaurant zelf minder aan doen): het vinden van parking in de buurt op zaterdagavond. Al hebben we nu een plekje gevonden niet veraf ;-)

Datum van bezoek: januari 2019
Saskia B, Public Relations Manager van Restaurant Hassotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Beste Bernie

Bedankt voor de leuke review. De sharingmenu is ondertussen een vast gegeven & verandert mee met het seizoen, fijn te horen dat u ervan genoten heeft. Tot een volgende keer.

24 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toegegeven op 24 december een kerstlunch in Hasselt is een uitdaging. Met 11 man, een gezellige familie samenkomst. A la carte. De bediening was zielloos, het eten matig, onder brasserie kwaliteit. Gerechtjes vergeten, de wijn na het hoofdgerecht geserveerd. Nee, misschien leuk voor een aangeklede borrel, maar niet voor een gezellige familielunch. Beetje jammer.

Datum van bezoek: december 2018
24 september 2018 beoordeeld

Wij zijn zelf handelaren en trekken dus best onze plan in onze geboortestad : alle bezoeken zijn overbodig,!

Datum van bezoek: september 2018
27 augustus 2018 beoordeeld

Goede ontvangst en correct zondag menu aan scherpe prijs. Kleine wijzigingen geen probleem . Vlotte bediening .
Mooie borden . Binnenkort zijn de werken aan het nieuwe stadhuis af . Dit wordt dan een toplocatie . Toilet toegang voor minder mobiele mensen is problematisch.

Datum van bezoek: juli 2018
Saskia B, Public Relations Manager van Restaurant Hassotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018

Beste Raphael,
Bedankt voor de lovende woorden, we geven de pluimen graag door aan de keuken/ bediening.
Heeft u de toilet op de 1ste verdieping niet gevonden?
Deze toiletten zijn thans bereikbaar met de lift.
Tot een volgende keer.

26 augustus 2018 beoordeeld

Gekozen voor de share food. Was een plezier om te eten. de veggie nachos heerlijk, de lamsspiesjes vielen wat klein uit maar waren toch lekker. En dit op een gezellig terras en met een vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Restaurant Hassotel bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Restaurant Hassotel geweest? Deel je ervaringen!