“fijn”

Bistro Nano
Geclassificeerd als nr. 37 van 294 Restaurants in Hasselt
Keukens: Belgisch
29 oktober 2018 beoordeeld

goed ontvangen en vriendelijke mensen.Goede wijn en mogelijkheid per glas.Lekker gerechten, op het bord mooi geschikt en niet te veel poeha.
Spijtig dat het restaurant einde jaar dicht gaat Was echt de moeite

Datum van bezoek: oktober 2018

2 oktober 2018 beoordeeld

Lekkere gerechtjes met heel lekkere wijnen per glas. Vriendelijke bediening en goede prijs-kwaliteit

Datum van bezoek: juni 2018
19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een doordeweekse dinsdag op zoek naar een goed restaurant. Via Tripadvisor ons laten adviseren en niet ontgoocheld. Nano kon niets anders dan een restaurant met een klein aantal tafeltjes zijn. We kozen voor het 3-gangenmenu hoewel je de gerechten ook apart kunt bestellen. Maar waarom zou je? Ons voorgerecht was een brandade van kabeljauw. Het hoofdgerecht eend met rodekool (verrassend lekker!) met knolselderpuree wat me minder passend lijkt. En om af te sluiten een citroensorbet. Maar ook de drankenkaart verraste met een zeer lekkere Vermouth del Professor en een overheerlijk Mencia wijntje uit de regio Bierzo en het wijnhuis Raúl Perez. Een topper!

Datum van bezoek: september 2018
1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al enkele keren gaan dineren in Bistro Nano en consistent top kwaliteit voorgeschoteld gekregen. Ben culinair nogal veeleisend maar Nano is echt wel top. 3 gangen: kalfstartaar als starter, varkenshaasje heerlijk afgesmaakt en een fijne selectie kaasjes om af te sluiten. Het wijnadvies kan je ook blindelings vertrouwen met deze keer een gepaste Pinot Noir. Dat alles tegen een zeer geschikte prijs/kwaliteit.

Datum van bezoek: augustus 2018
1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke en vlotte bediening, superlekkere gerechten in een mooie zaak! De open keuken is ook leuk. Prijs/kwaliteit is dik ok!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Bistro Nano bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Bistro Nano geweest? Deel je ervaringen!