“Vriendelijk personeel, lekker eten”
Beoordeling van Il Colosseo

Il Colosseo
Geclassificeerd als nr. 26 van 311 Restaurants in Hasselt
Keukens: Italiaans
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Na eerder op de avond botweg te zijn behandeld in een ander Italiaans restaurant waagden we een poging, zonder reserveren, bij dit restaurant. Het restaurant zat tjokvol maar wat vriendelijk werden we behandeld. Uiteindelijk bleek er nog 1 tafeltje mogelijk te zijn (wat voldoende was voor ons twee) om te eten. We namen beiden een pizza. Los van het feit dat het zeer ruime pizza's zijn, hebben ze ons voortreffellijk gesmaakt. Ook de inrichting van het pand is zeer gezellig en oogt zeer ruim, door de hoge plafonds en de spiegels in het pand. De steenoven is zeker een meerwaarde. Als we nogmaals naar Hasselt komen, dan komen we zeker terug.

Datum van bezoek: september 2019

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Tripadvisor vonden we dit Italiaans pareltje! Heel vriendelijke en attentvolle bediening! En pizza's als karrewielen voor een hele concurrentiële prijs!

Datum van bezoek: augustus 2019
29 juli 2019 beoordeeld

Wij kregen via en kennis dit adres omdat we naar Hasselt gingen. Wij hadden gereserveerd tegen 8u omdat het blijkbaar altijd zo druk is en dat is dus.
Eerst een antipasti schotel was echt goed dan kwamen onze pizza zeker groot genoeg maar de wel gemiddeld heb al beter gegeten niet allen in Italie maar ook in België.

Het is een mooi pand mooie oven vriendelijke bedieining maar de pizza was voor me gemiddeld.

18 juli 2019 beoordeeld

Heel fijne ontdekking in het hartje van de stad. Niet alleen een ruime keuze aan pizza’s maar ook heel lekkere pasta’s. Heel mooi interieur in een oud fabriekspand met centraal de pizza-oven. Heel aangename bediening en een adresje om te onthouden

15 juli 2019 beoordeeld

We hadden het restaurant al eerder in Hasselt opgemerkt. Het is een mooie zaak met een mooie pizzaoven centraal in het restaurant. Het was dan ook geen verrassing dat het restaurant geen plaats had als je toevallig passeerde. Daarom hadden we deze keer gereserveerd om met ons vieren een pizza te gaan eten. Ik keek ernaar uit.

De zaak was mooi ingericht en de bediening verliep heel vlot. Toch vond ik de pizza's niet echt lekker. De pizza's waren ondermeer erg gezouten en het beleg was niet wat ik ervan had verwacht.

Jammer, want voor dezelfde prijs vind je in Hasselt en omstreken betere pizza's.

Reizigers die Il Colosseo bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Il Colosseo geweest? Deel je ervaringen!