“Zeker één van de betere Italiaanse restaurants in Hasselt”
Beoordeling van Il Colosseo

Il Colosseo
Geclassificeerd als nr. 27 van 294 Restaurants in Hasselt
Keukens: Italiaans
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
8 januari 2019 beoordeeld

Gezellige ruimte, vriendelijk personeel (wel geneigd om direct het hoofdgerecht te brengen na afruimen van het voorgerecht, maar ze vragen wel of dat kan en respecteren het wanneer je zegt dat je nog even wil wachten). Pizza heel lekker, de tortellini vonden we te machtig en een beetje flauw ( beetje kinder- comfortfood). Porties ruim voldoende. Ook een lekkere koffie achteraf.

Datum van bezoek: januari 2019

6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier heel lekkere pizza gegeten met dun deeg. De bediening ging vlot en super vriendelijk. Hier gaan we zeker nog eens terug. Best wel reserveren

Datum van bezoek: januari 2019
14 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Terwijl je aan tafel zit, kan je in dit restaurant zien hoe ze de pizza’s bakken in een spectaculaire oven.
Ik nam de pizza met gemarineerde kip. Dit was echt heel lekker. Iedereen van onze groep bestelde iets anders, en ze waren allemaal heel tevreden.
De moeite om gaan te ontdekken.

12 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizza was heel lekker.
Goede bediening. Had pikant gevraagd. En had verse pepertjes gekregen. Een kruidenmix van de chef en olie. Dus zeer zorgzaam.

8 november 2018 beoordeeld

De bediening is erg vriendelijk. Nemen de tijd om je alle uitleg bij de kaart te geven.
Prachtige omgeving, knus en gezellig.
Komen zeker nog eens terug.

Reizigers die Il Colosseo bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Il Colosseo geweest? Deel je ervaringen!