“Lekker Italiaans”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
14 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Terwijl je aan tafel zit, kan je in dit restaurant zien hoe ze de pizza’s bakken in een spectaculaire oven.
Ik nam de pizza met gemarineerde kip. Dit was echt heel lekker. Iedereen van onze groep bestelde iets anders, en ze waren allemaal heel tevreden.
De moeite om gaan te ontdekken.

12 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizza was heel lekker.
Goede bediening. Had pikant gevraagd. En had verse pepertjes gekregen. Een kruidenmix van de chef en olie. Dus zeer zorgzaam.

8 november 2018 beoordeeld

De bediening is erg vriendelijk. Nemen de tijd om je alle uitleg bij de kaart te geven.
Prachtige omgeving, knus en gezellig.
Komen zeker nog eens terug.

6 november 2018 beoordeeld

Ons etentje (12 pers) was goed meegevallen. Lekkere pizza en ...Nadien de rekening bekeken: Tot onze verbazing werden ons de wijnproevertjes aangerekend, alhoewel zij ons hadden voorgesteld van 2 soorten te laten proeven en wij dan ook nog de duurste besteld hadden. Toch wel 'n dumper en ons kwijt als klanten!!!

Datum van bezoek: oktober 2018
Salvo S, Eigenaar van Il Colosseo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2018

Beste
Het is zeker een fout , we rekenen nooit wijnproevertjes aan. We stellen altijd voor om verschillende wijnen te laten proeven zodat de klant 100% tevreden is van zijn keuze en we laten die zeker niet betalen. Ik nodig u uit om volgende keer dat onmiddellijk te melden en, als er een fout is, bijvoorbeeld een glas extra of minder geteld ( het kan gebeuren als het druk is) dan kunnen we het onmiddellijk aanpassen. Ik denk dat er ergens een misverstand is geweest en als u ons kent, als klant, u gaat het zeker begrijpen.
Ik hoop : Alla prossima volta
Elena

14 september 2018 beoordeeld

Mooie omgeving, gezellig, oude elementen van het gebouw behouden, mooi ingericht, met echte italiaanse pizza-oven. Zeker vooraf reserveren, wegens veel volk. Zeer lekkere pizza, dunne korst, lekker gekruid, niet teveel kaas, verse ingrediënten. Yoga fruitsappen te verkrijgen, zeer lekker. Geen uitgebreide kaart, verschillende pasta's en pizza's. Vriendelijke en snelle bediening.Goede prijs/kwaliteit. Wij gaan zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Il Colosseo bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Il Colosseo geweest? Deel je ervaringen!