“heerlijk”

Mosquito da Beira Baixa
Geclassificeerd als nr. 21 van 311 Restaurants in Hasselt
Keukens: Portugees
5 weken geleden beoordeeld

Met 2 personen van aperitief tot koffie een goeie 100 euro betaald... Lekkere, originele gerechten en een heel leuke eigenares! Een echte aanrader!!

Datum van bezoek: september 2019

28 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel verwachting na de positieve beoordelingen , echter buiten de zeer vriendelijke bediening en ontvangst beetje teleurgesteld qua smaken , hoofdgerecht was vrij vlak..
Dessert top!

Goed zonder meer ... , wel pluim voor bediening

14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten hier.
De bediening was top. Hele vriendelijke vrouwen. Ook dat we te laat waren was totaal geen probleem. Hadden er even voor gebeld en hier waren ze ook al super vriendelijk.
De mixed grill en mosselen waren top. Patatjes en frietjes en sausjes waren lekker. De drie huis wijntjes waren ook heel goed. En voldoende biertjes.
Echt aanrader!

13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We bezochten dit restaurant tijdens een city trip naar Hasselt. Het bleek een goede keuze te zijn, vriendelijke en snelle bediening, tof interieur en heel lekker eten. De mosselen Mosquito waren geweldig. Aanrader!

2 augustus 2019 beoordeeld

Heel leuk plekje en terras is heel gezellig. De bediening is ook vlot en vriendelijk. De wijnen zijn heel lekker. De porties zijn ruim voldoende maar we hadden een beter begeleidend sausje verwacht bij onze gerechten en het slaatje was ook niet echt verfijnd gepresenteerd.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Mosquito da Beira Baixa bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Mosquito da Beira Baixa geweest? Deel je ervaringen!