“Portugees is zeer lekker ”
Beoordeling van Mosquito da Beira Baixa

Mosquito da Beira Baixa
Geclassificeerd als nr. 23 van 309 Restaurants in Hasselt
Keukens: Portugees
14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten hier.
De bediening was top. Hele vriendelijke vrouwen. Ook dat we te laat waren was totaal geen probleem. Hadden er even voor gebeld en hier waren ze ook al super vriendelijk.
De mixed grill en mosselen waren top. Patatjes en frietjes en sausjes waren lekker. De drie huis wijntjes waren ook heel goed. En voldoende biertjes.
Echt aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019

13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We bezochten dit restaurant tijdens een city trip naar Hasselt. Het bleek een goede keuze te zijn, vriendelijke en snelle bediening, tof interieur en heel lekker eten. De mosselen Mosquito waren geweldig. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
2 augustus 2019 beoordeeld

Heel leuk plekje en terras is heel gezellig. De bediening is ook vlot en vriendelijk. De wijnen zijn heel lekker. De porties zijn ruim voldoende maar we hadden een beter begeleidend sausje verwacht bij onze gerechten en het slaatje was ook niet echt verfijnd gepresenteerd.

27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vaak hier geweest en altijd superlekker en vers! Ook altijd heel vriendelijke bediening, niets is teveel. Super!

22 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel de mosselen als de arroz com mariscos waren zeer lekker. Superveel zeevruchten in mijn rijstschotel. Vriendelijke bediening. Goede rosé.

Reizigers die Mosquito da Beira Baixa bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Mosquito da Beira Baixa geweest? Deel je ervaringen!