“Eventjes terug in Portugal”
Beoordeling van Mosquito da Beira Baixa

Mosquito da Beira Baixa
Geclassificeerd als nr. 25 van 300 Restaurants in Hasselt
Keukens: Portugees
3 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ter gelegenheid van mijn verjaardag door mijn liefste wederhelft in dit onbekende restaurant gaan eten. De bestelde schotels, de sfeer en de ambiance deden me terug belanden op mijn favoriete vakantiebestemming.

Een aanrader!

Datum van bezoek: april 2019

3 januari 2019 beoordeeld

Niet echt bekend met de Portugese keuken besloten om ook deze culinaire tak van de Mediterrane keuken eens uit te proberen. En met succes ! We hadden vroeg gereserveerd, rond 18u15 en kwamen toe in een lege zaak. Dit was even schrikken. hadden wel de juiste keuze gemaakt ? Toch wel, 45 minuten later zat zo goed als de hele zaak vol. Mosquito is een gezellige zaak met een aangename ontvangst. De kaart is niet heel uitgebreid (een aantal gerechten komen vaak terug in andere varianten) maar qua keuze toch zeker voldoende. Heel aangenaam is de rust in de toch wel drukke zaak. De gastvrouw neemt de volledige bediening voor haar rekening en heeft dit best goed onder controle. De gerechten komen vlot door en zijn erg lekker.

Datum van bezoek: oktober 2018
28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een tafel voor 9 personen gereserveerd. Bij ontvangst werden we vriendelijk onthaald door de gastvrouw. Het interieur is warm en uitnodigend. Dit samen zorgt dat je meteen een gezellig gevoel krijgt. De suggesties werden toegelicht aan tafel en we maakten onze keuze. Als starter kozen we ervoor om een paar gerechtjes te delen. De gevulde champignons, de falafel en de warme mix vielen bij iedereen in de smaak. Ook de hoofdgerechten varieerden van een vegetarische ovenschotel tot een mixed grill. De groenten waren heerlijk op smaak gebracht, het vlees perfect zoals gevraagd gebakken. Het hele plaatje klopte, prijs/kwaliteit, wachttijd, setting... Dit alles zorgde ervoor dat wij een super avond hebben mogen beleven dankzij de goede zorgen van de gastvrouw en -heer. Bedankt en tot snel!

26 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weekendje Hasselt en op zoek naar een gezellig, betaalbaar restaurant via internet. Gereserveerd via telefoon. Buitenkant van het restaurant ziet er niet bepaald uitnodigend uit. Maar éénmaal binnen krijg je een warm, gezellig interieur. Heel vriendelijke bediening. Een Portugese cocktail in een speciale beker van Fever Tree was al direct een lekkere binnenkomer. Plankje warm voorgerechten voor 2 p was top. Daarna een cataplana met vis en een kipschotel met schelpen voor mijn partner, allebei een aanrader mmmmm. Prijs/kwaliteit was voor ons dik oké. En terwijl jullie er toch zijn, zeker eens naar het toilet gaan...heel speciaal, maar leuk ingericht.

25 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had dit restaurant op tripadvisor gevonden door de goede score. Deze was zeker terecht.
We werden vriendelijk onthaald. Bij het kiezen gaf de mevrouw ons ook wat uitleg bij de gerechten en een tip voor de wijn. De gerechten die we kozen (varkenswangetjes en de gehaktballetjes) waren beiden mooi gepresenteerd en superlekker.
Het restaurant ligt een beetje verder van de drukste straten, maar is misschien daardoor iets rustiger en absoluut de moeite!

Reizigers die Mosquito da Beira Baixa bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Mosquito da Beira Baixa geweest? Deel je ervaringen!