“goede kwaliteit prijs verhouding”
Beoordeling van Tasty Bowl

Tasty Bowl
Geclassificeerd als nr. 35 van 300 Restaurants in Hasselt
Keukens: Aziatisch
2 weken geleden beoordeeld

snelle bediening, lekker eten. Goed gekruid. Zeker waarde voor je geld als je eens hier langs gaat. Aanrader

Datum van bezoek: mei 2019

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Kom hier altijd en ik raad de kip met gele curry aan! Is heeeerlijk!!!!!! Het andere gerecht was iets met groene curry en was ook heel lekker! Wij genieten hier altijd van

Datum van bezoek: mei 2019
8 april 2019 beoordeeld

Afhaal zaak waar je diverse oosterse gerechten kan eten. Wat is het niet : een gezellig restaurant waar je rustig een avond kan doorbrengen. Wat is het wel : een verfijnde Oosterse fastfood bar. Je bestelt aan de toog/kassa je betaalt en zoekt een plekje. 15 à 20 minuten later wordt je bestelling aan tafel gebracht. Het eten is lekker en verzorgd, de inkleding zeer provisoir. Je krijgt een plastic tray, met lepel en vork in een papieren server gedraaid. That's it. Wil je tijdens het winkelen graag een snelle hap of snack en pas je voor de klassieke friet/mayonaise of croque monsieur dan is dit de ideale plek.

Datum van bezoek: april 2019
3 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudige inrichting (zeer schoon toilet), zelf bestellen. Kaart met oa Thaise klassiekers (en sushi), prijzen liggen voor een hoofdgerecht onder de 10 euro. Het eten werd snel opgediend, zeer goed van temperatuur en bovenal erg smakelijk en lekker pittig! Prima om even snel een hapje te eten, als je uitgebreid wilt tafelen zijn er vast alternatieven. Afgebeeld de zeer rijk gevulde Tom Ka Kai.

Datum van bezoek: april 2019
18 maart 2019 beoordeeld

Wij zijn fervente bezoekers van de Tasty Bowl en gaan hier zeker één keer per maand onze portie noedels eten.
Laatste keer hadden wij besteld. Dit viel ons een beetje tegen aangezien de noedels en "de saus" apart waren verpakt. De helft van "de saus" was eruitgelopen, de noedels smaakte naar karton van in het doosje te zitten. Jammer, volgende keer gaan we gewoon terug daar eten!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Tasty Bowl bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Tasty Bowl geweest? Deel je ervaringen!