“Daar eten: heel lekker. Afhalen: minder.”
Beoordeling van Tasty Bowl

Tasty Bowl
Geclassificeerd als nr. 35 van 300 Restaurants in Hasselt
Keukens: Aziatisch
18 maart 2019 beoordeeld

Wij zijn fervente bezoekers van de Tasty Bowl en gaan hier zeker één keer per maand onze portie noedels eten.
Laatste keer hadden wij besteld. Dit viel ons een beetje tegen aangezien de noedels en "de saus" apart waren verpakt. De helft van "de saus" was eruitgelopen, de noedels smaakte naar karton van in het doosje te zitten. Jammer, volgende keer gaan we gewoon terug daar eten!

Datum van bezoek: maart 2019

15 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere wok gerechten! Porties zijn zeker voldoende. Ruime keuze voor iedereen wat wils.
Zelfs kinderwok
Vriendelijk personeel wel zelf aan kassa gaan bestellen.
Afhaling ook mogelijk.

Datum van bezoek: februari 2019
10 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideaal om na een lange werkdag, je voetjes onder tafel te schuiven voor een snelle hap! Prijs-kwaliteit prima! De Thaise soepen zijn heerlijk!

Datum van bezoek: februari 2019
16 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig restaurantje, heel klein maar ook prima voor af te halen. Zit ook altijd vol maar het eten wordt redelijk snel geserveerd. Redelijk goedkoop, voor €8 heb je al een lekkere maaltijd en het is ook een goed gevulde portie. Ik ben er verslaafd aan. Mijn ultieme guilty pleasure

Datum van bezoek: december 2018
4 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De tasty bowl is een druk, maar daarom niet minder gezellig restaurantje. Het eten is echt fantastisch, ik had de curry met kokosnoot, kip en noedels en was positief verrast! Super lekker!
Het personeel is ook erg vriendelijk en helpt waar kan. Als je in Hasselt bent, is de tasty bowl zeker een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Tasty Bowl bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Tasty Bowl geweest? Deel je ervaringen!