dorien_de_haes
Westerlo

Mooi, ruim en heel vriendelijk

Beoordeling van HasHotel
5,0 van 5 bollen10 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een heel mooi hotel met prachtige ruime kamers. Warm onthaal.
Heel lekker ontbijt. Duidelijk dat het personeel wat onderbemand was, maar ze deden hun uiterste best en bleven ondanks de drukte heel vriendelijk.
Jammer dat het onduidelijk was dat er nog dingen konden bijbesteld worden (spiegelei, pannenkoekjes). Dit was voor ons pas op het einde duidelijk.
We hadden een fijn verblijf en komen zeker nog eens terug.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Exterior
1.9 km van HasHotel
Gratis parkeren
Meer hotels in Hasselt bekijken
Beoordeeld op 4 mei 2024

Heel mooi hotel. Goedgelegen, vlakbij winkelstraten / restaurantjes etc. Heel vriendelijke receptionisten en bediening bar/resto. We kwamen hier voor de derde keer en terug super ervaring! Gratis welkomstdrankje op leuk terras. Ik boekte per ongeluk een kamer teveel, en dit werd met de glimlach rechtgezet! Ook heel lekker ontbijt (tip: probeer de toast - donkerbruin brood met zalm)! Design hele hotel is heel sfeervol.

Beoordeeld op 2 mei 2024

Zeer vriendelijk personeel, dank aan Hakan voor de goede ontvangst. Kamer was heel proper, bedden goed.
Ontbijt zeer uitgebreid, diner ook gehad op het terras, was dik in orde! Graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 25 april 2024

Toplocatie in Hasselt, vlakbij een grote parking. Er zijn andere hotels vlakbij, maar HasHotel dankzij zijn vriendelijk en competent personneel, de inrichting van de kamers, het aanbod van verschillende kamers, het goed ontbijtbuffet, enz., steekt de competitie heel duidelijk voorbij.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 april 2024

Mooi hotel, leuke frisse uitstraling, verzorgde kamer afgewerkt met mooie materialen. Vriendelijk en attent personeel en heel goed ontbijt. Vers en zeer gevarieerd aanbod. Ik zou bij een volgend bezoek aan de regio zeker opnieuw in dit hotel boeken. Enkele kleine minpuntjes: hele zachte platte kussens, vreemde uitsprong boven het bed waardoor je niet op het bed rechtop kan zitten, toilet in badkamer met glazen schuifwand biedt weinig privacy.

Beoordeeld op 6 april 2024 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel met vriendelijk personeel.
Goeie ligging en correcte prijzen.
Het hotel maant een speciale keuze door de badkamer te veel te willen integreren in het slaapgedeelte.
De meeste mensen willen het toilet / de badkamer toch net wat meer afgescheiden hebben.
Er was ook een vreemde keuze met de plaats i.v.m. je hoofdsteun.
Meermaals kwalen we onzacht in aanraking met dit uitstulpsel.
Het ontbijtbuffet is mooi verzorgd en ook het restaurant om te lunchen / diner te hebben is de moeite waard.