Priceline
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Tim H
Steenhuffel, België
Top hotel in hartje Hasselt!
Beoordeling van HasHotel
4,0 van 5 bollen27 nov 2023 beoordeeld
Mooie ruime gezellig ingerichte kamers… Nespresso op kamer is ook een pluspunt.
Zeer lekker uitgebreid ontbijt, ook diner in het restaurant was zeer geslaagd!

Enig minpuntje was dat onze nachtrust werd verstoord door het brandalarm dat afging… was wel buiten wil van het hotel, maar de aanpak ervan was wel niet zo ok moest er echt iets aan de hand zijn.
Kamertip: Ga zeker ook een dineren in het restaurant Bragout
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Tripadvisor
5.2 km van HasHotel
Zwembad
Meer hotels in Hasselt bekijken
Beoordeeld op 19 november 2023

Zeer warm onthaald en zeer vriendelijk. Super ontbijt met veel keuzes en extra's, allemaal inbegrepen. Mooie kamers!
Top hotel!!! We komen zeker nog eens terug als we in Hasselt zijn. Kerstmarkt ook de moeite!

Datum van verblijf: november 2023
Saskia Beckers, General Manager van HasHotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2023

Dank u voor uw bezoek & de leuke complimenten.
Tot een volgende keer.

Beoordeeld op 16 november 2023

Een zeer hartelijk onthaal met glaasje cava: de sfeer met de vriendinnen zat er meteen al in! Mooie ruime kamers en een ontbijt dat meer dan 4 sterren waard is! Ik raad dit hotel zeker aan bij familie en vrienden.

Datum van verblijf: november 2023

Beste gast. leuk te horen dat jullie zich thuisvoelde, zo hoort het te zijn.

Beoordeeld op 11 november 2023 via mobiele applicatie

Een zeer proper hotel met een modern en warm interieur.
De kamers zijn groot genoeg, mooi en praktisch ingericht.
Het personeel is ook vriendelijk en zeer behulpzaam.
Lekker en en compleet ontbijtbuffet, mooie inrichting van het restaurant.

Reistype: Reisde voor zaken

Dank u Sigurd, fijn om te horen! Tot een volgende keer?

Beoordeeld op 22 oktober 2023

Het personeel is echt heel vriendelijk zowel aan de receptie als bij het ontbijt. Heel mooi hotel ook met mooie kamers en een grote badkamer. Alles heel proper. Super lekker ontbijt. Kortom een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2023

Dank u voor de mooie woorden. Tot een volgende keer.

Beoordeeld op 17 oktober 2023

Mooie kamers, met fraaie inrichting. perfekte ligging. Dichtbij het Stadcentrum, uitstekend restaurant en zeer vriendelijke service.
Parkeer garage direkt tegenover het hotel. Ik was hier al drie keer en kwaliteit en prijs is perfekt.

Datum van verblijf: oktober 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken