Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 157
eDreamsUS$ 157
Agoda.comUS$ 158
TripadvisorUS$ 157
Trip.com
StayForLong
Beoordeeld op 4 december 2022

Kamer ,locatie ,higiene, vriendelijkheid 10/10
mooie instapdouche, locatie direct in centrum, lekker ontbijt proper, restaurant ook lekker eten, ontvangst heel vriendelijk we komen zeker nog is terug .

Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 20 november 2022

Totaal 3 overnachtingen - in nieuw gedeelte van het hotel.
Ligging: Op een paar honderd meter van de grote markt en de belangrijkste commerciële straat.
Receptie: Op 1° verdieping, heel vriendelijke ontvangst.
Kamer: Zeer ruim, Groot dubbel bed met super aangename matras. Prachtige in glas afgewerkte badkamer. Dit alles in een zeer degelijke hygiënische toestand.
Safe, Koffiekan, Koelkast. Een extra grote TV met internet aansluiting maakten het allemaal nog aangenamer.
Ontbijt: De basis is niet echt uitgebreid maar individuele bestelling (gratis) mogelijk. Bediening heel vriendelijk.
Restaurant: Beviel ons buitengewoon goed. Super lekkere sole zowel op de gewone manier als op de voorgestelde wijze met tartaar saus. Personeel is super behulpzaam en vriendelijk. Gezellige inrichting, mogelijk dankzij de reeds gecreëerde Kerstsfeer.
Samengevat: Aangenaam hotel - vriendelijk personeel - zeer degelijke keuken en top hygiënisch.
Lisette en Jozef

Kamertip: Nieuw deel hotel.
Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 30 oktober 2022

Het hotel is goed gelegen, de ontvangst is opperbest en de kamer was net en verzorgd. Bij aankomst werd ons een welkomstdrankje aangeboden, wat we met plezier aanvaard hebben. Het ontbijt is zeer goed en de keuze is ruim. Een eigen parking is er niet maar er zijn tegen een democratische prijs garageboxen te verkrijgen, de fietsenstalling is op wandelafstand van het hotel.

Datum van verblijf: oktober 2022
Saskia Beckers, Marketing van HasHotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2022

Beste,
dank u voor uw bezoek en de leuke review. We hopen u nog eens te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 11 oktober 2022

We hebben genoten van ons verblijf. Heel vriendelijke ontvangst aan de balie, de kamer was heel proper en zeer ruim. 's Ochtends genoten van een lekker ontbijt met alles erop en eraan! Wij keren graag nog eens terug!

Datum van verblijf: oktober 2022

Beste Sam,
dank u voor de mooie woorden, we kijken er naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen. Tot snel.

Beoordeeld op 3 oktober 2022

Mooie kamer, zeer goede ligging, goed bereikbaar Midden van het centrum, op 5 minuten midden van het winkelcentrum
Zeer goed ontbijt
Restaurant ook top, zeer goede bediening
Wij hebben een zeer mooi verblijf gehad

Kamertip: kamer aan de zijkant met zicht op het centrum Deze kant zijn vernieuwde kamers met topinrichting
Datum van verblijf: september 2022

Beste Robert, fijn dat u genoten heeft, zo hoort het ook.
Dank u voor de mooie score & tot een volgende keer?