Gratis annuleren tot 17/02/23
eDreamsUS$ 157
Agoda.comUS$ 155
EtripUS$ 155
Beoordeeld op 26 juli 2022

We hebben decadent gedaan en het penthouse with a view genomen. Super kamer met prachtig terras! Het ontbijt was heerlijk, elders wel al uitgebreider geweten, maar je krijgt zeker alles wat je nodig hebt. De service is er top, alle medewerkers zijn heel erg vriendelijk en doen er alles aan om je verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. Ook het restaurant Bragout beneden is echt een aanrader! We hebben hier ons 15-jarig samenzijn gevierd en er lagen cadeautjes op bed zoals een klein flesje whisky, een opladerset en voor elk een bon voor een glaasje cava. Niets werd aangerekend op de factuur. Àls ik dan echt een paar minpuntjes moet noemen: babybedje kost 40 euro PER nacht om te huren, dat vonden we wel schandalig duur. We hebben dan maar eigen bedje meegenomen. De knoppen in de lift zijn erg fancy maar heel vervelend om te gebruiken. Ze geven op de website ook aan dat ze fietsen verhuren, maar eigenlijk word je hiervoor doorgestuurd naar VisitHasselt punt, dus dit kan je best op voorhand via hen gewoon regelen. Algemeen een tophotel, zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar!

Kamertip: Het penthouse with a view is een aanrader. Grote ruime kamer met aparte badkamer en zithoek. Mooi en ruim terras!
Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 3 juli 2022 via mobiele applicatie

Schitterend hotel, prachtig interieur. Supervriendelijke bediening. zo’ heerlijk ontbijt heb ik nog niet vaak gezien.
Ook de zeer goede ligging is een pluspunt onze Kamer was klein maar gerieflijk, modern en kraaknet. Wij komen zeker terug!!

Kamertip: Kamer is op een hoek dus vraag best kamer niet aan de straatkant
Beoordeeld op 22 juni 2022

Wij hadden vrij hoge verwachtingen over het hotel maar deze werden niet volledig ingelost.
Wij kregen de eerste kamer die je tegenkomt, naast de receptie, de lift en een vergaderzaal. Dit is toch wel jammer rekening houdende dat we ruim op voorhand geboekt hadden en het hotel duidelijk niet volzet was.
's Avonds was het er dan ook erg lawaaierig.
De kamer zelf is zeer modern maar kon een grondige poetsbeurt gebruiken.
De ligging van het hotel is wel een pluspunt, ook het ontbijt was heel goed verzorgd.

Kamertip: Vragen naar een kamer op een hoger verdiep, kamernummer 14 is helemaal af te raden als je rust wil.
Beoordeeld op 6 juni 2022 via mobiele applicatie

Gunstig gelegen, parking vlakbij, vriendelijk en vlot onthaal met online in-en uitchecken mogelijk. Absolute topkamer, niet de grootste maar wel van alle gemakke' voorzien. Nette laminaatvloerbekleding, heerlijke grote inloopdouche, goede bedden, rustig, fijn verlicht, fijne, originele attenties op de kamer, water aanwezig, Nespressomachine mét ook déca koffie ! Geen thee.. Ontbijt ook ruime keuze zelfs gemberboostertjes! Heerlijk verblijf gehad!

Datum van verblijf: juni 2022
Saskia Beckers, Marketing van HasHotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2022

Beste Ludwig
Fijn dat u voor ons koos en leuk te horen dat u genoten heeft. We hopen u snel terug te zien.

Beoordeeld op 30 mei 2022

De lokatie is perfect. De nabije parking is een pluspunt en gemakkelijk indien je op voorhand reserveert en betaald. Het hotel zelf is prachtig, proper en ik vind de Limburgers zo'n vriendelijke mensen, echt wereldburgers! Indien ik nog eens naar Hasselt ga (en dat zal wel gebeuren) weet ik reeds waar ik ga overnachten. De kamers zijn heel proper en het is een buffetontbijt (ruim genoeg keuze). Kort gezegd, een aanrader! Wij hadden kamer de luxe met balkon (geen lawaai in de nachts en een goed bed).

Datum van verblijf: mei 2022

Beste Axel, dank u voor de leule review, ik geef de pluimpjes verder aan mijn collega's.
Tot een volgende keer.