Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripadvisorUS$ 181
Expedia.comUS$ 181
Priceline
TravelocityUS$ 181
eDreamsUS$ 181
Beoordeeld op 30 mei 2022

De lokatie is perfect. De nabije parking is een pluspunt en gemakkelijk indien je op voorhand reserveert en betaald. Het hotel zelf is prachtig, proper en ik vind de Limburgers zo'n vriendelijke mensen, echt wereldburgers! Indien ik nog eens naar Hasselt ga (en dat zal wel gebeuren) weet ik reeds waar ik ga overnachten. De kamers zijn heel proper en het is een buffetontbijt (ruim genoeg keuze). Kort gezegd, een aanrader! Wij hadden kamer de luxe met balkon (geen lawaai in de nachts en een goed bed).

Datum van verblijf: mei 2022
Saskia Beckers, Marketing van HasHotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2022

Beste Axel, dank u voor de leule review, ik geef de pluimpjes verder aan mijn collega's.
Tot een volgende keer.

Beoordeeld op 28 mei 2022

Zeer mooi, proper en goed gelegen hotel in het centrum van Hasselt. Parking op een vijftal minuten wandelafstand van het hotel. Kamers zijn zeer proper en modern ingericht. Het personeel is zeer vriendelijk. Ter plaatse genoten van een heerlijk diner en een schitterend, uitgebreid ontbijtbuffet. Hier komen we ongetwijfeld nog terug.

Datum van verblijf: mei 2022

Fijn om te horen dat u genoten heeft, zo hoort het ook.
Tot binnenkort?

Beoordeeld op 28 mei 2022

Uitstekend hotel zowel wat betreft de infrastructuur, de kamer en het restaurant en ontbijt. Vriendelijk personeel zowel onthaal als restaurant en ontbijtruimte. Ligt dichtbij centrum en vlotte verbinding met openbaar vervoer.

Kamertip: Alhoewel het hotel aan de drukke Kleine Ring gelegen is, weinig of geen lawaaihinder (alleen in restaurant)
Datum van verblijf: mei 2022

Beste , dank u voor de mooie woorden. Fijn dat u voor ons koos & tot een volgende keer.

Beoordeeld op 24 mei 2022

Even weg voor de weekend, opladen van de batterijen, dan ben je op de juiste plaats in het HasHotel. Het personeel is super vriendelijk, zowel aan de balie, als in het restaurant. Topadres om te verblijven.

Kamertip: Kamers aan de kant van het gemeentehuis
Datum van verblijf: mei 2022

Wat een mooi compliment.. dank u voor uw bezoek en tot een volgende keer.

Beoordeeld op 22 mei 2022

Zeer mooi hotel in het centrum van de stad, vlak bij een publieke parkeerplaats. Kamers zijn ruim en modern ingericht, het ontbijt is uitstekend! Boeking online, zowel inchecken als uitchecken. Vriendelijk personeel.