Beoordeeld op 13 januari 2019 via mobiele applicatie

Prima gelegen hotel, vlak bij het centrum.
Parkeren kun je even verder in een overdekte parking, voor 16 euro per dag.
Het hotel heeft mooie modern ingerichte kamers.
Vriendelijk personeel, zeker de dames van housekeeping.
Het ontbijt is prima en de keuze volstond ruimschoots voor ons.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 27 december 2018 via mobiele applicatie

Heel fijn verblijf gehad! Warm onthaal, kamers perfect in orde,lekker ontbijt,zeer vriendelijk personeel.Speciale vermelding voor Nick en Jorn voor de goeie service en vriendelijke glimlach.Goeie ligging, dicht bij station en centrum.

Datum van verblijf: december 2018
Saskia B, Public Relations Manager van Hassotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2018

Beste Heidi
Dank u voor uw bezoek, fijn te horen dat u genoten heeft, zo hoort het hé!
Tot een volgende keer.

Beoordeeld op 27 november 2018

heel vriendelijk onthaal en personeel, mooie kamers met alle voorzieningen. ligt op een zeer goede locatie je moet niet ver wandelen naar het centrum. heel lekker om te eten.
Ontbijt is ook lekker maar wat smeerkaas en pannenkoekjes zou welkom zijn s' morgens in plaats van van salami en shoriso. wij hebben een heel prettig verblijf gehad en komen zeker terug

Datum van verblijf: november 2018
Saskia B, Public Relations Manager van Hassotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2018

Beste
Bedankt voor uw bezoek en de mooie review. Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf.
Het ontbijt mist inderdaad nog smeerkaas & pannenkoeken.
Bedankt voor de tip, nemen we mee. Tot een volgende keer.

Beoordeeld op 4 november 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijk professioneel onthaal. We hadden een suite de luxe geboekt voor ons en onze 2 kinderen. Heel grote super propere kamer. Minibar met gratis frisdranken. Ruime moderne badkamer van alle luxe voorzien en een haardroger.

Beoordeeld op 4 november 2018

Hotel ligt net buiten het stadscentrum, waardoor je overal dichtbij bent.
Mooie moderne kamers met alle voorzieningen.
Vriendelijk personeel, goed ontbijt en lekker om er te eten.
Zeker de haspatat proeven !!!.
Enig minpuntje de airco maakt lawaai maar uitgezet en probleem opgelost.
We komen zeker terug!!!!