30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We boekten voor ons gezin twee kamers. Één penthouse en een Deluxe kamer.
Penthouse is zeer mooi ingericht met alle mogelijke faciliteiten : terras met verwarming !, 3 televisies, koffiezet en heel smaakvol interieur.
Mooie badkamer met kingsize bad ( en tv :-). Geen douche, wat wij wel jammer vinden maar dat is persoonlijke voorkeur.
Deluxe kamer ook zeer smaakvol ingericht . Hier enkel jammer dat er open zich is van de slaapkamer in de badkamer.

1 minpunt: minibar is gratis maar is dan ook vrijwel leeg ( water en fruitsap). Wij hebben dan liever een betalende minibar met wat meer keuze maar opnieuw is dit persoonlijk! Roomservice heeft dit perfect opgelost !

Kortom: super fijne ervaring en wij gaan zeker terug !

Verbleef: december 2017, reisde met familie
26 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer weinig op het bord en het eten was niet vers, het was ons zelfs slecht bevallen.
Om 22u werd iedereen ook professioneel buiten gewerkt.

Zeer aangenaam en lekker restaurant op andere dagen . Met kerst niet meer voor herhaling vatbaar.

Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
24 december 2017 beoordeeld

Perfecte kwaliteit/prijs verhouding: zeer gezellig charme hotel met top-vriendelijk personeel.
Kleine, maar perfect ingedeelde en gezellige kamer (nr 25). Kraaknet, mooie zeer moderne badkamer. Grote flatscreen van hoge kwaliteit. Minibar beperkt gevuld, maar helemaal gratis (is zeer uitzonderlijk). Enkel de lichtschakeling is een ramp, er zou echt een handleiding moeten bijliggen (of op de vele schakelaars aanduiden waar ze voor dienen).
Lekker ontbijtbuffet, niet indrukwekkend, maar vers en correct.
Perfecte ligging om de stad te bezoeken.

• Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
19 december 2017 beoordeeld

Je merkt al bij het binnenkomen dat het hotel een opfrissing kan gebruiken... (tapijt, verf, enz.) De man achter het onthaal was wel erg vriendelijk. De kamerdeur sloot niet maar dit werd opgelost. De kamer (nr. 25) was niet ruim, niet wat je van een luxekamer verwacht... De foto's op de site doen uitschijnen dat de kamers ruimer zijn (ofwel hadden wij de kleinste kamer want van kamer 25 staan geen foto's online). De appel was (over)rijp. Ook de goudvis waarvan sprake, zal waarschijnlijk overleden zijn...
Het ontbijt was eerder sober en sprak weinig aan: slechts 1 soort brood naast enkele pistolets en minikoeken, (2e keus)ham, salami, kaas, lekkere fruitsla die niet meer aangevuld werd, spek dat zo hard gebakken was dat het brak wanneer je erin stak met je vork, geen "gewone yoghurt (enkel Vitalinea en Activia), enz...
Samengevat: 2 sterren waard en bijgevolg te duur voor wat het was.

Kamertip: Kamer 25 af te raden (klein, luidruchtige deur die moeilijk sluit, luidruchtige ventilatie, ...).
  • Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
Saskia B, Public Relations Manager van Hassotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 december 2017

Beste gast
Vooreerst bedankt voor uw bezoek. De ROOMS DE LUX (onze standaardkamers) hebben een kameroppervlakte van +/ - 32m2. De suites en de penthousen geven uiteraard heel wat meer ruimte. Het hotel kan op het gelijkvloers inderdaad een opfrissing gebruiken en deze is gepland. In januari 2018 starten we met de verbouwingswerken. De foto van het hotel heeft u misschien gezien in de lobby?
De goudvissen hebben we op vraag van onze gasten verhuisd naar een vijvertje in de buurt. We nemen de tips van het ontbijt mee, al verwonderd het pme wel dat het nietgoed was bijgevuld? Zowel mijn collega's van de receptie als van de keuken controleren om de 15 min. het buffet. In ieder geval bedankt voor uw reactie, enkel zo kunnen we de service van het hotel verbeteren. Wij kijken samen met u uit naar de verbouwing en beloven u dat u bij een volgend bezoek met een WOW-gevoel het hotel verlaat. Tot Binnenkort.

17 december 2017 beoordeeld

Bij het binnen komen had ik al de indruk van het hotel dat het een opknap beurt nodig had.
De suite was mooi, maar ik had voor 200€ toch net iets meer verwacht, het restaurant was heel lekker en de bediening top! Een dikke pluim!
Maar wat ons dan het meeste tegenviel was de ontbijt ruimte en het ontbijt, geen 3 sterren waardig, niet verzorgd en een hele beperkte keuze! De meneer die er rondliep was zeker niet vriendelijk....

Verbleef: december 2017

Vooreerst bedankt voor het bezoek & ook uw bevindingen.
ik geef de pluimpjes zeker door aan mijn collega's!
Het hotel kan op het gelijkvloers inderdaad een opfrissing gebruiken en deze is gepland. In januari 2018 starten we met de verbouwingswerken. De foto van het hotel heeft u misschien gezien in de lobby? Het ontbijt zal in de nieuwe vorm heel anders uitzien, dat beloven we u. Hopelijk zien u terug in de nieuwe vorm van HASHOTEL. Tot dan!