lieven v
Sint-Michiels, België

Top

Beoordeling van B&B De Kiezel
5,0 van 5 bollen11 dec 2023 beoordeeld
Kort gezegd, het is daar top.
Vriendelijke en behulpzame uitbaatster.
Grote, comfortale en propere kamers.
Uigebreid ontbijt met o.a. streekprodukten, zeker voor een B&B.
Te voet naar het centrum van Hasselt is nauwelijks een half uurtje. Er zijn ook voldoende bussen die stoppen aan de B&B.
Een aanrader.
Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Priceline
  • Priceline
3.4 km van B&B De Kiezel
Meer hotels in Hasselt bekijken
Beoordeeld op 6 april 2021

We verbleven hier met vrienden en hadden de 2 kamers onder het dak. Zeer ruim en zeer netjes. De bedden worden elke dag opgemaakt en handdoeken ververst wat we niet echt nodig vinden bij een B&B. Ook de ontbijtruimte is groot genoeg met toegang tot de tuin. De tuin had wel wat beter onderhouden kunnen gebruiken. Deze b&b ligt net naast een drukke expressweg met het nodige lawaai wat de nachtrust niet ten goede komt. Ontbijt was OK, maar veel broodjes, croissants, sandwiches en sneetjes brood. Ook op verzoek krijg je een vers eitje. Vers geperst fruitsap. Verse fruitsla. Streek-, hoeve- en ambachtelijke producten bij het ontbijt ontbraken. Dat vonden we spijtig. In de plaats daarvan krijg je de traditionele Nutella, boter, confituur, speculoospasta, hagelslag uit de kleine plastic verpakkingen. En een kleine attentie op paaszondag misten we ook (een klein paaseitje ?). Je kan ook een lunchpakket vragen (€ 10,-). Je krijgt dan 2 broodjes, een hard gekookt ei met een paar kerstomaatjes, een flesje water, een appel, een cakeje. We waren verwonderd om een Pink Lady als appel te krijgen terwijl je er toch midden in de fruitstreek zit. Spijtig detail. De electrische fietsen die je er kan huren zijn zeer OK, met een grote actieradius. De gastvrouw is zeer vriendelijk :-)

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 14 september 2020

deze B & B gerund door Sandra is zijn 4 sterren zeker waard. Kort gelegen bij een fietsknooppunt en van waaruit fietsen door het water snel bereikt kan worden.
Hun elektrische huurfietsen zijn van prima kwaliteit over de andere kunnen we niet oordelen. Onbijt en slapen prima. Misschien één minpuntje in sommige kamers kan de geluidsisolatie beter.

Beoordeeld op 17 augustus 2020 via mobiele applicatie

Echt de moeite de b & b hartje van Hasselt dichtbij centrum en Plopsa indoor
Leuk mooi verblijf super lieve dame met hartelijk warm ontvangst
Alles was piekfijn in orde mooie ruime nette kamers
Super lekker ontbijt met een verrassing voor de kids 👌🏻en een super lekker
Grote lunch voor op de fiets echt toppertje
Je kan fietsen door de bomen of door het water deze b&b lag zowat midden in en overal in Limburg kan je fietsen huren
Het heeft ons aangenaam verrast wij waren er met een peuter en 3 pubers alles was naar wens 👍🏻👍🏻👍🏻
Veel liefs Kim & co xxxx

Beoordeeld op 3 augustus 2020 via mobiele applicatie

Fijne B&B , leuk onthaal door de gastvrouw , ruime kamer met terras ( lavendelkamer ) , super lekker ontbijt ( vers fruitsap , eitje naar keuze , .... ) , lekkere resto’s in de buurt .
De Kiezel is een leuke uitvalsbasis voor de diverse mooie fietstochten ( mijnstreek , boomgaarden Borgloon , Bokrijk , toppen bomen ) in de nabije omgeving .

Beoordeeld op 2 augustus 2020

Héél mooie propere B&B, aangenaam verrast door het terras aan onze kamer! Wij zijn vriendelijk ontvangen door de zoon, Gastvrouw Sandra is " discreet" aanwezig, je kan bij haar terecht met al je vragen, maar ze dringt zich niet op, zoals wij het liefste hebben, een aanrader! Het ontbijt is héél verzorgd!

Datum van verblijf: juli 2020