Discus56
Zevenhuizen-Moerkapelle, Nederland

Prima, niet meer en niet minder

3,0 van 5 bollen31 mrt 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Ondanks dat de locatie ideaal is voor een weekendje Hasselt, hebben wij toch wat minpuntjes.
De twee 2persoons bedden zijn echt aan de kleine kant, het zijn eerder 1,5e bedden. De kamer was echt onwijs warm en niet koel te krijgen met airco.
‘s avonds best veel geluidsoverlast van muziek enz. (En wij waren er met kleine kinderen).
Wel leuk dat de kinderen chocola kregen bij aankomst.
Kamers waren prima, maar ook niet spectaculair voor de prijs.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 15 apr 2024
Beste gast,
Bedankt voor uw beoordeling.

Het doet ons goed te horen dat de locatie van ons hotel als ideaal ervaren is voor een weekendje weg in Hasselt.
Wij betreuren het dat de grootte van de bedden en de temperatuurregeling in uw kamer niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Onze bedden voldoen aan standaard afmetingen en wij bieden extra ventilatoren en verwarmingen aan indien nodig om het comfort van onze gasten te garanderen. Onze excuses voor de geluidsoverlast. U mag dit altijd doorgeven aan de receptie op het moment zelf zodat we kunnen uitzoeken van welke kamer de geluidsoverlast komt.
Het verheugt ons dat uw kinderen blij waren met de chocola bij aankomst. Dit kleine gebaar past binnen ons streven naar een gastvrije sfeer voor onze jonge gasten.

Met warme groeten en hopelijk tot een volgende keer,

Patrik Roosenboom, General Manager
  • ZenHotels.com
0.6 km van Holiday Inn Hasselt, an IHG Hotel
Meer hotels in Hasselt bekijken
Beoordeeld op 8 januari 2024 via mobiele applicatie

Goed hotel. Het is niet het goedkoopste maar wel erg netjes. Vriendelijk personeel, locatie mooi aan het centrum. Kamer is netjes en van deze tijd. Parkeren onder het hotel is ook fijn. Lift komt direct in hotel uit dus makkelijk met de koffers.
Voor de kinderen was een springkussen in een zaaltje bij de receptie gezet. Erg leuk vertier voor de kleintjes tussendoor.

Kamertip: Parkeren onder hotel met lift direct nabij receptie
Datum van verblijf: januari 2024
Hotel- cmanager, Owner van Holiday Inn Hasselt, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2024

Beste Johnny,
Bedankt voor uw feedback.

We zijn blij te horen dat u onze nette kamers en de vriendelijke service van ons personeel waardeert. Het is fijn dat de centrale locatie en de parkeermogelijkheid onder het hotel ook naar wens waren. Leuk dat het springkussen de kinderen heeft kunnen vermaken, we streven ernaar om voor al onze gasten, jong en oud, een aangenaam verblijf te bieden.

Met vriendelijke groet en graag tot ziens,

Patrik Roosenboom, General Manager

Beoordeeld op 20 februari 2023 via mobiele applicatie

Helaas kwamen wij laat aan schijnbaar waren ze niet op de hoogte toch 3mails gestuurd.
Dan konstateer je dat de tv 5 kanalen heb die werken je voor ontbijt moet 20 euro betalen en de parking 19 euro wordt gezegd onvriendelijk moet je beneden betalen je meot wel de hele parking tot de uitgang aflopen om de automaat tevinden
Daarom de 3 sterren een hotel van dat niveau faalt duidelijk

Datum van verblijf: februari 2023
Hotel- cmanager, Agency / Consultant van Holiday Inn Hasselt, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2023

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback.

We vinden het jammer te lezen dat u met een slecht gevoel achter blijft. We willen graag onze excuses aanbieden voor de ondervonden tekortkomingen op gebied van communicatie. Ook jammer dat u de parkingprijs te hoog vond, we zijn helaas afhankelijk van de prijzen van Q-Park. Voor ons ontbijt hanteren we een marktconforme prijs en we bieden een zeer uitgebreid aanbod aan zowel warme en koude gerechten, verse broden en hebben wij zelfs een healthy corner. We hopen dat het u desondanks wel goed gesmaakt heeft.

Beoordeeld op 31 januari 2023

Zeer nette kamer en badkamer,
vriendelijkbehulpzaam personeel zowel aan de balie als in het restaurant.
Ontbijt was perfect.
Pluspunt is dat ons zoontje bij het dinerin het restaurant, gratis mocht mee eten van de kindermenu.

Datum van verblijf: januari 2023
Hotel- cmanager, Agency / Consultant van Holiday Inn Hasselt, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2023

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Wat fijn dat u met een goed gevoel bij ons bent weggegaan en dat u onze service op prijs heeft gesteld.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 2 oktober 2022

Het hotel heeft ruime kamers en is zeer proper. Matrassen zijn zeer comfortabel. Ik miste niettemin extra dekens en hoofdkussens in de kamer.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Wel wat prijzig maar goed gelegen.

Datum van verblijf: oktober 2022
Hotel- cmanager, Agency / Consultant van Holiday Inn Hasselt, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2022

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw feedback!

Het doet ons plezier dat u een geslaagd verblijf had bij ons en dat u helemaal tevreden was met de netheid van ons hotel, onze ruime kamers en onze heerlijke bedden. U kunt gerust een extra kussen of deken vragen aan de receptie: het comfort van onze gasten is een topprioriteit voor ons. Bedankt ook voor de pluim aan ons personeel!

Graag verwelkomen we u opnieuw.

Beoordeeld op 9 september 2022 via mobiele applicatie

Mooie ruime kamer en voor ons een prima ontbijt (we hebben al genoeg aan een broodje kaas, croissantje, melk en koffie 😉). Ivm corona moet je wel een tijdstip reserveren en zo ook voor het zwembad. Deze was niet erg groot en mag wat opgeleukt worden met bv muziek, kleur aan de muur en/of stoeltjes. Hotel ligt direct in het centrum dus winkels om de hoek en volop keuze aan restaurants. Parkeergarage mag wel vooraf beter worden uitgelegd, want we hebben een paar keer een rondje moeten rijden om het centrum.

Datum van verblijf: september 2022
Hotel- cmanager, Agency / Consultant van Holiday Inn Hasselt, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2022

Beste Natascha,
Bedankt voor uw mooie beoordeling.

We hopen dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. Fijn dat het ontbijt u gesmaakt heeft! Onze oprechte excuses als er niet genoeg uitleg werd gegeven over onze faciliteiten. We willen u bedanken voor uw opmerking en we nemen uw feedback zeker mee voor verbetering. Verder schrijven we graag dat u altijd welkom bent om uw vragen te stellen, ons receptieteam helpt u graag verder.

Hopelijk mogen we u in de toekomst nogmaals verwelkomen.