Priceline
Expedia.comUS$ 119
TravelocityUS$ 119
Destinia.comUS$ 127
Beoordeeld op 14 maart 2022

alles was echt prima in orde meer kunnen we er niet van zeggen
kamer prima parkeren goed bereikbaar onder het hotel en je kun binnendoor naar boven
personeel super vriendelijk en behulpzaam de receptie en de keuken idem dito

Datum van verblijf: maart 2022
Customer Support, Agency / Consultant van Holiday Inn Hasselt, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze fijne feedback.

Het doet ons plezier dat we hebben kunnen bijdragen aan een geslaagd verblijf. Wat fijn dat u helemaal tevreden was met onze gunstige ligging en de vriendelijkheid van ons personeel.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 4 maart 2022

Hotel is vlot bereikbaar, er is een grote parking in de buurt. De kamers zijn prima. De receptiemedewerkers waren zeer vriendelijk en ze hebben er ook voor gezorgd dat ik mijn verloren paspoort terugbezorgd kreeg. Aanrader !

Datum van verblijf: februari 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Customer Support, Agence/Consultant van Holiday Inn Hasselt, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2022

Beste Tom,
Hartelijk dank voor deze positieve feedback en mooie score.

Het doet ons plezier dat u zo tevreden was over de gastvrijheid van ons team. Daar doen we het voor! Ook fijn dat onze ligging en makkelijke parkeermogelijkheden zo ideaal voor u waren.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 13 februari 2022

We kregen een kamerupgrade bij het inchecken: van een standaard naar een executive room, met kingsize bed. Overigens een hele mooie kamer op het einde van de gang in de hoek met zicht op het Quartier Bleu. Een stevige matras, een groene sofa, gouden tafeltje, flatscreen, gevulde minibar met drankjes en een chocoladereep, koffie en thee, een grote badkamer met douche en showergel van Rituals,...Echt een hele mooie kamer ( Prijs 225€) Wij betaalden 125€. We zijn dus goed verwend geweest; Het ontbijt vond beneden plaats en daarvoor moest je bij het inchecken reserveren. Het was in shifts: wij kozen 8u00. Later was 9.30 of 10u30 wat véél te laat zou zijn. Het ontbijt was zeer uitgebreid en overigens zeer lekker (20€ valt over na te denken of dit niet teveel is) Maar het viel echt goed mee. Het personeel was ook zeer vriendelijk. Dit hotel is echt wel een topper in z'n categorie.

Kamertip: Executive room
Datum van verblijf: februari 2022
Customer Support, Agency / Consultant van Holiday Inn Hasselt, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2022

Beste gast,
Heel erg bedankt voor de topscore en mooie feedback.

Het doet ons plezier dat jullie ons aanbevelen als een topverblijf! Fijn dat onze inrichting en mooie kamers jullie zo goed bevallen zijn. De complimentjes over de gastvrijheid van onze medewerkers stellen we zeer op prijs en worden gedeeld met het team. Leuk om te lezen dat het ontbijt jullie zo gesmaakt heeft.

Hartelijke groeten en hopelijk tot ziens,

Beoordeeld op 22 december 2021 via mobiele applicatie

Het hotel heeft ons bekoord met een vriendelijk ontvangst, een mooie kamer en opmerkelijke rustige omgeving, geen geluiden van buitenaf. S morgens een ontbijt tafel waar alles aanwezig was met vriendelijk personeel. Het hotel is een aanrader.

Kamertip: Het hotel is gemakkelijk bereikbaar door de ondergrondse parkeergarages . €10 per 24 uur. 10 minuten van het centrum
Datum van verblijf: december 2021
Customer Support, Agency / Consultant van Holiday Inn Hasselt, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2021

Beste Jean-Marie,
Bedankt voor deze positieve feedback.

Het verheugt ons dat u een fijne ervaring had in ons hotel en dat de locatie en de kamer naar wens waren. Ons team bedankt u voor uw mooie compliment.

We ontvangen u graag in de toekomst opnieuw!
Met vriendelijke groeten en prettige feestdagen,

Beoordeeld op 9 december 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel met fijne kamers, voldoende ruimte en netjes/schoon.
Kamer is van de nodige gemalen voorzien. Klein min puntje is mogelijk het geluid dat het ventilatiesysteem maakt.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam, TOP
Ontbijt is niet enorm uitgebreid maar er is voldoende keuze en kwalitatief goed.

Kamertip: Prachtige oude binnenstad met leuke straatjes waar zich verschillende restaurants bevinden
Datum van verblijf: december 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Customer Support, Agency / Consultant van Holiday Inn Hasselt, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2021

Beste Jerry,
Fijn dat u de tijd nam om een beoordeling te plaatsen.

Het doet ons plezier dat we u konden bekoren met onze mooie kamers, onze vriendelijke medewerkers en ons lekker ontbijt. We noteren het minpuntje en zullen het zeker laten nakijken door ons onderhoudsteam. We hopen dat u met plezier aan het verblijf bij ons terugdenkt.

Vriendelijke groeten en graag tot ziens,