FromTheFuture
Gent, België

Topverblijf met gratis kamerupgrade!

5,0 van 5 bollen13 feb 2022 beoordeeld
We kregen een kamerupgrade bij het inchecken: van een standaard naar een executive room, met kingsize bed. Overigens een hele mooie kamer op het einde van de gang in de hoek met zicht op het Quartier Bleu. Een stevige matras, een groene sofa, gouden tafeltje, flatscreen, gevulde minibar met drankjes en een chocoladereep, koffie en thee, een grote badkamer met douche en showergel van Rituals,...Echt een hele mooie kamer ( Prijs 225€) Wij betaalden 125€. We zijn dus goed verwend geweest; Het ontbijt vond beneden plaats en daarvoor moest je bij het inchecken reserveren. Het was in shifts: wij kozen 8u00. Later was 9.30 of 10u30 wat véél te laat zou zijn. Het ontbijt was zeer uitgebreid en overigens zeer lekker (20€ valt over na te denken of dit niet teveel is) Maar het viel echt goed mee. Het personeel was ook zeer vriendelijk. Dit hotel is echt wel een topper in z'n categorie.
Datum van verblijf: februari 2022
Kamertip: Executive room
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 16 feb 2022
Beste gast,
Heel erg bedankt voor de topscore en mooie feedback.

Het doet ons plezier dat jullie ons aanbevelen als een topverblijf! Fijn dat onze inrichting en mooie kamers jullie zo goed bevallen zijn. De complimentjes over de gastvrijheid van onze medewerkers stellen we zeer op prijs en worden gedeeld met het team. Leuk om te lezen dat het ontbijt jullie zo gesmaakt heeft.

Hartelijke groeten en hopelijk tot ziens,

0.2 km van Holiday Inn Hasselt, an IHG Hotel
5.9 km van Holiday Inn Hasselt, an IHG Hotel
Zwembad
Meer hotels in Hasselt bekijken
Beoordeeld op 22 december 2021 via mobiele applicatie

Het hotel heeft ons bekoord met een vriendelijk ontvangst, een mooie kamer en opmerkelijke rustige omgeving, geen geluiden van buitenaf. S morgens een ontbijt tafel waar alles aanwezig was met vriendelijk personeel. Het hotel is een aanrader.

Kamertip: Het hotel is gemakkelijk bereikbaar door de ondergrondse parkeergarages . €10 per 24 uur. 10 minuten van het centrum
Datum van verblijf: december 2021
Customer Support, Agency / Consultant van Holiday Inn Hasselt, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2021

Beste Jean-Marie,
Bedankt voor deze positieve feedback.

Het verheugt ons dat u een fijne ervaring had in ons hotel en dat de locatie en de kamer naar wens waren. Ons team bedankt u voor uw mooie compliment.

We ontvangen u graag in de toekomst opnieuw!
Met vriendelijke groeten en prettige feestdagen,

Beoordeeld op 9 december 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel met fijne kamers, voldoende ruimte en netjes/schoon.
Kamer is van de nodige gemalen voorzien. Klein min puntje is mogelijk het geluid dat het ventilatiesysteem maakt.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam, TOP 👍🏼
Ontbijt is niet enorm uitgebreid maar er is voldoende keuze en kwalitatief goed.

Kamertip: Prachtige oude binnenstad met leuke straatjes waar zich verschillende restaurants bevinden
Datum van verblijf: december 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Customer Support, Agency / Consultant van Holiday Inn Hasselt, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2021

Beste Jerry,
Fijn dat u de tijd nam om een beoordeling te plaatsen.

Het doet ons plezier dat we u konden bekoren met onze mooie kamers, onze vriendelijke medewerkers en ons lekker ontbijt. We noteren het minpuntje en zullen het zeker laten nakijken door ons onderhoudsteam. We hopen dat u met plezier aan het verblijf bij ons terugdenkt.

Vriendelijke groeten en graag tot ziens,

Beoordeeld op 13 november 2021

Dit is een goed hotel, maar toch stilaan wat gedateerd. Kamer is niet groot en badkamer zelfs te klein. Bedden zijn OK en je hoorde ook geen geluid van naburige kamers. Er is een zwembad aanwezig. Ontbijt was lekker en uitgebreid (in deze moeilijke Corona-tijden).
Hotel ligt vlak in het centrum en heeft een openbare parking, absoluut een pluspunt.

Datum van verblijf: oktober 2021
Customer Support, Agence/Consultant van Holiday Inn Hasselt, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2021

Beste Ronny,
Bedankt voor uw review.

Het doet ons plezier dat u tevreden was over onze centrale ligging en dat u genoten heeft van het ontbijt. Wel jammer dat u de kamer wat te klein vond. We begrijpen natuurlijk dat niet iedereen dit hetzelfde ervaart.
Al onze kamers zijn eind 2020 volledig vernieuwd.

Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 3 oktober 2021 via mobiele applicatie

Vreselijk hotel
Stinkt in de gangen
Als je met 3 in een kamer verblijft, krijg je een plooibed waar een volwassen niet in past.
Dat terwijl wij de familie kamer geboekt hadden.
Receptie wil hun fout van booking niet toegeven
De nochtans prijzige kamers waren echt niet goed omdat je
De ramen moet openzetten en dus straatlawaai krijgt dat omdat de airco zoveel lawaai maakt dat het boven de tv gaat
Dus met 3 in één bed en dus niet geslapen

Kamertip: Zoek en ander hotel in Hasselt
Datum van verblijf: oktober 2021

Beste Nico,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze negatieve review te schrijven.

Spijtig dat uw verblijf bij ons niet helemaal naar wens was. We vinden het erg jammer dat jullie niet tevreden waren over onze receptie en dat de kamer niet aan jullie verwachtingen voldeed.
Het F-O team heeft er nochtans alles aan gedaan om jullie te helpen.
De tevredenheid van onze gasten is een topprioriteit voor ons team en we betreuren het dat jullie dit niet zo ervaren hebben.

Hartelijke groeten,

Filip Caluwaert, General Manager

Beoordeeld op 28 augustus 2021 via mobiele applicatie

Super hotel! Kraaknet,vriendelijk personeel,behulpzaam ,mooie ruime slpk met dubbele aparte bedden.supergelegen om te shoppen .een uitgebreid lekker ontbijt voor elk wat wils zelfs wafeltjes !!!de aanpalende brasserie is ook Top

Kamertip: Niet twijfelen om deze te boeken
Datum van verblijf: augustus 2021
Petra Vandebriel, Propriétaire van Holiday Inn Hasselt, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2021

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw enthousiaste beoordeling.

Wat doet het ons plezier als onze gasten na hun verblijf schrijven dat hun verblijf voor herhaling vatbaar is! Een recensie als deze is voor ons een mooie bevestiging van het werk dat we iedere dag met veel plezier verzetten. Leuk dat u ons personeel, de netheid van ons hotel en ons culinaire aanbod zo in het zonnetje zet.

Hartelijke groeten en heel graag tot snel!

Filip Caluwaert, General Manager