Jeroen B
Eibergen, Nederland

Prima hotel in een mooie plaats

4,0 van 5 bollen9 dec 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mooi hotel met fijne kamers, voldoende ruimte en netjes/schoon.
Kamer is van de nodige gemalen voorzien. Klein min puntje is mogelijk het geluid dat het ventilatiesysteem maakt.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam, TOP 👍🏼
Ontbijt is niet enorm uitgebreid maar er is voldoende keuze en kwalitatief goed.
Datum van verblijf: december 2021
Kamertip: Prachtige oude binnenstad met leuke straatjes waar zich verschillende restaurants bevinden
Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
Customer Support, Agency / Consultant van Holiday Inn Hasselt, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 12 dec 2021
Beste Jerry,
Fijn dat u de tijd nam om een beoordeling te plaatsen.

Het doet ons plezier dat we u konden bekoren met onze mooie kamers, onze vriendelijke medewerkers en ons lekker ontbijt. We noteren het minpuntje en zullen het zeker laten nakijken door ons onderhoudsteam. We hopen dat u met plezier aan het verblijf bij ons terugdenkt.

Vriendelijke groeten en graag tot ziens,

Joeri Beusen, General Manager
1.2 km van Holiday Inn Hasselt, an IHG Hotel
Gratis parkeren
Meer hotels in Hasselt bekijken
Beoordeeld op 13 november 2021

Dit is een goed hotel, maar toch stilaan wat gedateerd. Kamer is niet groot en badkamer zelfs te klein. Bedden zijn OK en je hoorde ook geen geluid van naburige kamers. Er is een zwembad aanwezig. Ontbijt was lekker en uitgebreid (in deze moeilijke Corona-tijden).
Hotel ligt vlak in het centrum en heeft een openbare parking, absoluut een pluspunt.

Datum van verblijf: oktober 2021
Customer Support, Agence/Consultant van Holiday Inn Hasselt, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2021

Beste Ronny,
Bedankt voor uw review.

Het doet ons plezier dat u tevreden was over onze centrale ligging en dat u genoten heeft van het ontbijt. Wel jammer dat u de kamer wat te klein vond. We begrijpen natuurlijk dat niet iedereen dit hetzelfde ervaart.
Al onze kamers zijn eind 2020 volledig vernieuwd.

Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.

Vriendelijke groeten,

Joeri Beusen, General Manager

Beoordeeld op 3 oktober 2021 via mobiele applicatie

Vreselijk hotel
Stinkt in de gangen
Als je met 3 in een kamer verblijft, krijg je een plooibed waar een volwassen niet in past.
Dat terwijl wij de familie kamer geboekt hadden.
Receptie wil hun fout van booking niet toegeven
De nochtans prijzige kamers waren echt niet goed omdat je
De ramen moet openzetten en dus straatlawaai krijgt dat omdat de airco zoveel lawaai maakt dat het boven de tv gaat
Dus met 3 in één bed en dus niet geslapen

Kamertip: Zoek en ander hotel in Hasselt
Datum van verblijf: oktober 2021

Beste Nico,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze negatieve review te schrijven.

Spijtig dat uw verblijf bij ons niet helemaal naar wens was. We vinden het erg jammer dat jullie niet tevreden waren over onze receptie en dat de kamer niet aan jullie verwachtingen voldeed.
Het F-O team heeft er nochtans alles aan gedaan om jullie te helpen.
De tevredenheid van onze gasten is een topprioriteit voor ons team en we betreuren het dat jullie dit niet zo ervaren hebben.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 28 augustus 2021 via mobiele applicatie

Super hotel! Kraaknet,vriendelijk personeel,behulpzaam ,mooie ruime slpk met dubbele aparte bedden.supergelegen om te shoppen .een uitgebreid lekker ontbijt voor elk wat wils zelfs wafeltjes !!!de aanpalende brasserie is ook Top

Kamertip: Niet twijfelen om deze te boeken
Datum van verblijf: augustus 2021
Petra Vandebriel, Propriétaire van Holiday Inn Hasselt, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2021

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw enthousiaste beoordeling.

Wat doet het ons plezier als onze gasten na hun verblijf schrijven dat hun verblijf voor herhaling vatbaar is! Een recensie als deze is voor ons een mooie bevestiging van het werk dat we iedere dag met veel plezier verzetten. Leuk dat u ons personeel, de netheid van ons hotel en ons culinaire aanbod zo in het zonnetje zet.

Hartelijke groeten en heel graag tot snel!

Beoordeeld op 26 augustus 2021 via mobiele applicatie

Fijn hotel direct aan de stad. Aan de andere kant van de rondweg ligt kleine jachthaven met leuke horeca. Het hotel is goed, heeft een zwembad en kleine fitnessruimte. Ontbijt is ook tijdens corona gewoon in buffet stijl, je moet alleen wel een tijd reserveren.

Kamertip: De parkeergarage Q park Molenpoort geeft direct toegang tot het hotel
Datum van verblijf: augustus 2021
Petra Vandebriel, Propriétaire van Holiday Inn Hasselt, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2021

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze mooie score.

We willen al onze gasten een aangenaam verblijf schenken in ons hotel en zijn blij te lezen dat we daar in geslaagd zijn. Leuk dat u heeft genoten van onze centrale ligging en van de faciliteiten die ons hotel te bieden heeft.

We verwelkomen we u een volgende keer graag opnieuw!

Beoordeeld op 6 augustus 2021

Mooi hotel, mooie kamer. Wel zeer duur... 245 euro voor 1 nacht.. voor kamer 237 (5 augustus ). Indien er zo een prijs wordt aangerekend, dan verwacht ik eveneens een perfecte service, zonder fout.
Ik heb een wake up call gevraagd om 8 uur aan de night auditor, wat volgens mij goed was opgenomen en vertrouwde op een goede verwerking hiervan aangezien we op deze basis onze activiteiten van de dag nadien gingen plannen.
De Wake up call werd niet geleverd om 8 uur, zoals gevraagd, wel om 8 uur 27. Toen ik vroeg hoe laat het was werd er me gezegd dat het 8 uur 15 was, op mijn telefoon was het toen 8 uur 27.. toen ik vroeg waarom ik geen wekdienst om 8 uur had ontvangen, kreeg ik als antwoord dat ze al hadden proberen bellen maar dat ik niet antwoordde. .. fouten kunnen gebeuren, heb ik begrip voor, maar liegen naar mij en mijn partner toe en aangeven dat wij de eerste wekdienst niet hebben gehoord vind ik ronduit respectloos. Voor mij was dit simpelweg opgelost met een correcte uitleg en was een leugen hier voor niets nodig. Foute attitude... dit was wel een teleurstelling..

Datum van verblijf: augustus 2021
Petra Vandebriel, Owner van Holiday Inn Hasselt, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2021

Beste Florian,
Bedankt voor uw feedback.

Het spijt ons zeer dat u niet de service kreeg waar wij voor staan. U begrijpt dat dit niet onze standaard is. Klantvriendelijkheid is uiteraard erg belangrijk voor ons hotel. We willen dan ook onze oprechte excuses aanbieden indien u dit niet zo ervaren heeft. We zullen dit intern bespreken zodat dit zich in de toekomst niet meer voordoet. We hopen dat u verder genoten heeft van uw verblijf.

Vriendelijke groet,