Priceline
137 US$
Gratis annuleren tot 30/10/21
137 US$
Gratis annuleren tot 31/10/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
eDreams137 US$
Travelocity137 US$
Trip.com146 US$
Beoordeeld op 6 augustus 2021

Mooi hotel, mooie kamer. Wel zeer duur... 245 euro voor 1 nacht.. voor kamer 237 (5 augustus ). Indien er zo een prijs wordt aangerekend, dan verwacht ik eveneens een perfecte service, zonder fout.
Ik heb een wake up call gevraagd om 8 uur aan de night auditor, wat volgens mij goed was opgenomen en vertrouwde op een goede verwerking hiervan aangezien we op deze basis onze activiteiten van de dag nadien gingen plannen.
De Wake up call werd niet geleverd om 8 uur, zoals gevraagd, wel om 8 uur 27. Toen ik vroeg hoe laat het was werd er me gezegd dat het 8 uur 15 was, op mijn telefoon was het toen 8 uur 27.. toen ik vroeg waarom ik geen wekdienst om 8 uur had ontvangen, kreeg ik als antwoord dat ze al hadden proberen bellen maar dat ik niet antwoordde. .. fouten kunnen gebeuren, heb ik begrip voor, maar liegen naar mij en mijn partner toe en aangeven dat wij de eerste wekdienst niet hebben gehoord vind ik ronduit respectloos. Voor mij was dit simpelweg opgelost met een correcte uitleg en was een leugen hier voor niets nodig. Foute attitude... dit was wel een teleurstelling..

Datum van verblijf: augustus 2021
Petra Vandebriel, Owner van Holiday Inn Hasselt, an IHG hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2021

Beste Florian,
Bedankt voor uw feedback.

Het spijt ons zeer dat u niet de service kreeg waar wij voor staan. U begrijpt dat dit niet onze standaard is. Klantvriendelijkheid is uiteraard erg belangrijk voor ons hotel. We willen dan ook onze oprechte excuses aanbieden indien u dit niet zo ervaren heeft. We zullen dit intern bespreken zodat dit zich in de toekomst niet meer voordoet. We hopen dat u verder genoten heeft van uw verblijf.

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 24 juli 2021

Rustig gelegen aan het water en het groen en als inval basis om de stad te verkennen. Vriendelijk personeel zowel aan de balie als elders in het hotel. Lekker ontbijt met voor elk wat wils. Men kwam vragen welk eitje we moesten hebben, keuze genoeg en mooi gepresenteerd. Het eten in het restaurant mag er ook best wezen, goede en vriendelijke service en lekker. Zwembad goed maar water een beetje koud.

Datum van verblijf: juli 2021
Petra Vandebriel, Propriétaire van Holiday Inn Hasselt, an IHG hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2021

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw fijne feedback!

Leuk om te lezen dat het ontbijt in de smaak viel. Het doet ons ook plezier dat jullie de vriendelijke service van ons team op prijs stellen! Jammer dat het water wat aan de koude kant was. Hopelijk was dat niet onoverkomelijk en hebben jullie er toch van genoten!

Vriendelijke groeten en graag tot ziens,

Beoordeeld op 10 juli 2021

Mooi hotel, gelegen aan de vernieuwde kaaien en op wandelafstand centrum Hasselt. Wij logeerden in een ruime, vernieuwde hoekkamer met airco. Koffie- en theefaciliteiten aanwezig op de kamer. Goed geïsoleerde kamer waar je de vensters kan openen.
Coronaproof ontbijt met ruime keuze en de mogelijkheid een omelet naar keuze te laten klaarmaken.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ondergrondse fietsenstalling aanwezig waarvoor je sleutel aan receptie dient af te halen.

Datum van verblijf: juni 2021
Petra Vandebriel, Propriétaire van Holiday Inn Hasselt, an IHG hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2021

Beste Ronald,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Het doet ons veel plezier dat we met onze gastvrije medewerkers en comfortabele kamers aan een aangenaam verblijf hebben bijgedragen. Fijn dat het ontbijt naar wens was en dat u de ondergrondse fietsenstalling op prijs stelde.

Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 21 juni 2021

Het was al een tijdje geleden dat we in het Hoilday Inn gelogeerd hadden.
Bij ons jaarlijks bezoek aan Hasselt hebben we reeds in verschillende hotels verbleven maar deze keer kozen we nog eens voor dit hotel. Het is inderdaad iets vernieuwd maar volgens ons iets meer moderner dan klasse.
We kregen kamer 303 aangewezen : een grote "vernieuwde" kamer met alle comfort en een kingsize bed. Alles was netjes. De vraag die we wel stelden was wat ze precies vernieuwd hebben? Enig minpuntje aan de kamer was het rammelend geluidje die de airco maakte. Maar deze konden we gelukkig afzetten.
Het onbijt was een beetje basic en zeker zijn 20€ niet waard. Je had wel keuze maar beperkt. Eerder een ontbijtje die je bij hun kleine zus (Holiday Inn Express) kan verwachten. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. We hebben een zeer goede tweedaagse gehad. Bedden waren super, zeer goeie douche, gratis wifi, mini-bar (leeg), koffie- en theefaciliteiten, goeie televisie, vlugge liften, proper, stil hotel en een mooie bar/terras met goed eten en veel keuze, al de dingen die we belangrijk vinden als we ergens logeren en dit op wandelafstand van het centrum. Ideaal hotel dus.

Nog een kleine tip : parkeer de wagen niet onder het hotel (Q-park "molenpoort")(oud, kleine inrit en plaatsen) voor 16€/dag) maar aan de ander kant van de straat onder de nieuwe appartementen (blauwe Boulevard) (splinternieuw, ruime parkeerplaatsen en dit voor maar 10€/dag)

Datum van verblijf: juni 2021

Beste Jamy,
Hartelijk dank voor deze uitgebreide beoordeling.

Fijn dat jullie voor jullie jaarlijks bezoek aan Hasselt nog eens voor ons hotel hebben gekozen. Heel leuk om te lezen dat jullie tevreden waren van jullie verblijf bij ons en ons vriendelijke personeel. We zijn blij dat we jullie alle dingen die jullie belangrijk vinden hebben kunnen bieden. Wat jammer dat er wel minpuntjes waren zoals het rammelend geluid van de airco. Dit zullen we zeker en vast laten nakijken. We hopen dat jullie een zeer goede nachtrust hebben gehad in ons kingsize bed!

Wij waarderen jullie feedback en hopen jullie een volgende keer opnieuw van dienst te kunnen zijn.

Beoordeeld op 25 mei 2021

Het verlengde weekend van Pinksteren geweest maar nooit meer. Bedden veel te klein voor volwassen mensen. Geen ontsmettingsmiddel op de kamer. Reserveren van zwembad iseen ramp. Mogen maar 8 mensen in maar toen wij aankwamen op gereserveerd uur zaten ze er met reeds 12 man in. Gaan melden aan de balie maar hadden geen tijd om te komen kijken. Ontbijt op een 3 persoonskamer met 2 stoelen is ook niet handig. Meermaals hier geweest gedurende verschillende jaren maar nu nooit meer. Ook HEEL VEEL lawaai zowel van buiten als van in het hotel, dus zeer slechte nachtrust. Ook zwembad stonk verschrikkelijk

Kamertip: Ander hotel nemen
Datum van verblijf: mei 2021