Holiday Inn Hasselt
Radisson Blu Hotel, Hasselt(Hasselt)(Heel veel waar voor je geld!)
117 US$
  • Zwembad
Park Inn By Radisson Hasselt(Hasselt)(Heel veel waar voor je geld!)
Vous Le Vous(Hasselt)
  • Gratis parkeren
Hassotel(Hasselt)
  • Inclusief ontbijt
The Century(Hasselt)
  • Bar/lounge
  • Gratis parkeren
1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier een overnachting geboekt voor oudejaarsavond te vieren. Vriendelijke ontvangst. Verzorgde kamers. Heel goed geslapen. Een echte aanrader voor wanneer je in Hasselt wenst te overnachten. Parkeergarage vlak aan het hotel en met lift rechtstreeks te bereiken.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2018

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling over ons hotel.
We zijn blij te vernemen dat u van uw verblijf genoten heeft.
Het is iets waar onze medewerkers trots op zijn, dus we waarderen uw feedback.
Hopelijk mogen we u binnenkort weer verwelkomen."

De beste wensen voor 2018.

F-O Manager

31 december 2017 beoordeeld

Holiday Inn Hasselt gekozen als hotel voor ons weekendverblijf in Hasselt. Het hotel heeft een erg goede ligging, na enkele minuutjes wandelen sta je op het marktplein van Hasselt. Wij zijn toegekomen in Hasselt met de trein en ook van het station sta je na enkele minuten wandelen bij het hotel.
Wij kozen voor een standaard kamer met ontbijt. De kamer was zeer proper en had alles te bieden wat je in een hotelkamer nodig hebt. Het ontbijt was uitgebreid en zeer lekker. Een hotel die ten zeerste aan te raden is bij een verblijf in Hasselt.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling over ons hotel.
We zijn blij te vernemen dat u van uw verblijf genoten heeft.
Het is iets waar onze medewerkers trots op zijn, dus we waarderen uw feedback.
Hopelijk mogen we u binnenkort weer verwelkomen.

Beste wensen voor 2018!

F-O Manager

28 december 2017 beoordeeld

Mooi en proper hotel en de ligging is uiterst ideaal! Alles bevind zich op loopafstand van het hotel. De auto kun je kwijt in de parking onder het hotel.
Tevens is het personeel beleefd en keurig. De gerenoveerde kamers waren schoon, ruim en voorzien van nette meubels. De boxspring bedden liggen ook heerlijk. Het ontbijt was goed verzorgd en de keuze was reuze. Enige kleine puntje was het zwembad, deze was erg verouderd en niet schoon. Verder een echte aanrader en zeker een hotel waar wij terugkomen als gezin met hondje.

• Verbleef: december 2017, reisde met familie
26 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede kamer!
Uitstekende bedden!
Dicht gelegen bij alles. Meer hadden we niet nodig!
Jammer dat er geen plaats gehouden wordt voor de hotel gasten om ook 's avonds te eten in het hotel indien dit niet bijbesteld is.
Maar het ontbijt was zeker en vast top!

Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 december 2017

Beste Gwenny,

Wij willen u hartelijk bedanken voor de tijd die u heeft genomen om de tevredenheids enquete in te vullen naar aanleiding van uw verblijf bij ons.
Enkel op deze manier zijn we in de mogelijkheid om onze service te verbeteren en aan te passen daar waar nodig.

Fijn om te lezen dat u heeft genoten van het hotel en personeel!
U kan best op voorhand (bij aanmaken vd reservatie) bij deze drukke dagen een plaats reserveren, zodat u zeker bent van een plaats in de brasserie.

Wij hopen u in de toekomst terug te mogen begroeten in ons hotel,

25 december 2017 beoordeeld

Dit is een goed hotel vlakbij het centrum met mooie ruime kamers en een uitstekend en uitgebreid ontbijt.De bediening aan de receptie is vlot en vriendelijk evenals de bediening in de brasserie.goede en vlotte ervaring.

• Verbleef: december 2017, reisde met familie

Beste Marc,

Fijn om te lezen dat u heeft genoten van het hotel en personeel!

Wij hopen u in de toekomst terug te mogen begroeten in ons hotel,