Holiday Inn Express Hasselt(Hasselt)(Heel veel waar voor je geld!)
92 US$
  • Inclusief ontbijt
Villa Saporis(Hasselt)
Gratis annuleren tot 25/07
169 US$
  • Gratis parkeren
't Hemelhuys(Hasselt)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
132 US$
116 US$
  • Bar/lounge
Radisson Blu Hotel, Hasselt(Hasselt)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
121 US$
112 US$
  • Zwembad
Hassotel(Hasselt)
Gratis annuleren tot 28/07
Boek nu, betaal bij aankomst
140 US$
134 US$
  • Restaurant
Vous Le Vous(Hasselt)(Heel veel waar voor je geld!)
82 US$
330 US$
  • Zwembad
18 oktober 2017 beoordeeld

Ontvangst zeer vriendelijk.
Kamers schoon, mooi en groot.
Bed zeer comfortabel.
Badkamer met fijne douche.
Je loopt direct vanuit het hotel via een kleine zijstraat de winkelstraten in.
Parkeergarage (betaald 16 euro per dag) achter het hotel aanwezig.

• Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2017

Beste gast ,

Wij willen u hartelijk bedanken voor de tijd die u heeft genomen om de tevredenheids enquete in te vullen naar aanleiding van uw verblijf bij ons.
Enkel op deze manier zijn we in de mogelijkheid om onze service te verbeteren en aan te passen daar waar nodig.

18 oktober 2017 beoordeeld

We hebben terug genoten in jullie hotel het eten was terug heerlijk en lekker geslapen.
Het was juist het jeneverweekend maar je merkte niets op van de drukte.
Het hotel ligt vlak aan de winkelstraat wat natuurlijk leuk is.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 oktober 2017

Beste Kris,

wij willen u hartelijk bedanken voor de tijd die u heeft genomen om de tevredenheids enquete in te vullen naar aanleiding van uw verblijf bij ons.

Fijn om te lezen dat u heeft genoten van het hotel en personeel!

Hopelijk mogen we u in de nabije toekomst opnieuw als gast verwelkomen in ons hotel!
met vriendelijke groeten
marita Kral
front office manager

17 september 2017 beoordeeld

Ik heb, samen met mijn dochter, genoten van een weekendje Hasselt. En dat is ons prima bevallen. Het hotel is heel goed gelegen. Vlakbij winkelbuurt en station. De kamer was heel netjes met prima bedden, en het onthaal aan de receptie was heel vriendelijk en je kon er voor allerlei info terecht. Bij het uitchecken was het geen probleem om onze bagage in bewaring te geven tot 's avonds zodat wij nog verder de stad in konden trekken. Ook in de brasserie werd je vriendelijk onthaald. Wij eten beide vegetarisch en ook dat was geen probleem. En het ontbijtbuffet heeft heel wat keuze. Vooral de wafeltjes die je zelf kon bakken vonden we heerlijk. :-) Wij komen zeker terug.

• Verbleef: september 2017, reisde met familie
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2017

Beste Linda,

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben al een paar keer in dit hotel geweest, zalige kamers en heel lekker ontbijt. Als ik terug kom nr Hasselt dan zal ik niet twijfelen om nr de Holliday Inn te komen. Enkel jammer dat de parking niet inbegrepen is in de prijs.

Verbleef: september 2017, reisde voor zaken

Beste Laurens,

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele leuke nette locatie, centrum Hasselt, met Redelijk eten en een goede bediening.
Barpersoneel was ook vriendelijk en ondergronds zijn een leuke gym en een klein maar prima zwembad inpandig met sauna.
Voor zowel gezinnen als stellen een prima aanrader.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie