“Geweldige ervaring”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Holiday Inn Hasselt
Beoordeeld als nr. 3 van 11 hotels in Hasselt
4 weken geleden beoordeeld

Uitzonderlijk vriendelijke ontvangst ! Zeer ruime, aangename kamer en luxueus bed. Geweldig ontbijt. Al wat je maar wenst was aanwezig. Vlakbij het gezellige centrum en aan de nieuwe jachthaven. Een aanrader!

Kamertip: Een vernieuwde kamer vragen
Bekijk meer kamertips
Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Nicole,

Wij willen u hartelijk bedanken voor de tijd die u heeft genomen om de tevredenheids enquete in te vullen naar aanleiding van uw verblijf bij ons.
Enkel op deze manier zijn we in de mogelijkheid om onze service te verbeteren en aan te passen daar waar nodig.

Schrijf een beoordeling

Ontvangst zeer vriendelijk.
Kamers schoon, mooi en groot.
Bed zeer comfortabel.
Badkamer met fijne douche.
Je loopt direct vanuit het hotel via een kleine zijstraat de winkelstraten in.
Parkeergarage (betaald 16 euro per dag) achter het hotel aanwezig.

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde voor zaken

Beste gast ,

4 weken geleden beoordeeld

We hebben terug genoten in jullie hotel het eten was terug heerlijk en lekker geslapen.
Het was juist het jeneverweekend maar je merkte niets op van de drukte.
Het hotel ligt vlak aan de winkelstraat wat natuurlijk leuk is.

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Kris,

wij willen u hartelijk bedanken voor de tijd die u heeft genomen om de tevredenheids enquete in te vullen naar aanleiding van uw verblijf bij ons.

Fijn om te lezen dat u heeft genoten van het hotel en personeel!

Hopelijk mogen we u in de nabije toekomst opnieuw als gast verwelkomen in ons hotel!
met vriendelijke groeten
marita Kral
front office manager

17 september 2017 beoordeeld

Ik heb, samen met mijn dochter, genoten van een weekendje Hasselt. En dat is ons prima bevallen. Het hotel is heel goed gelegen. Vlakbij winkelbuurt en station. De kamer was heel netjes met prima bedden, en het onthaal aan de receptie was heel vriendelijk en je kon er voor allerlei info terecht. Bij het uitchecken was het geen probleem om onze bagage in bewaring te geven tot 's avonds zodat wij nog verder de stad in konden trekken. Ook in de brasserie werd je vriendelijk onthaald. Wij eten beide vegetarisch en ook dat was geen probleem. En het ontbijtbuffet heeft heel wat keuze. Vooral de wafeltjes die je zelf kon bakken vonden we heerlijk. :-) Wij komen zeker terug.

• Verbleef: September, 2017, reisde met familie
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2017

Beste Linda,

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben al een paar keer in dit hotel geweest, zalige kamers en heel lekker ontbijt. Als ik terug kom nr Hasselt dan zal ik niet twijfelen om nr de Holliday Inn te komen. Enkel jammer dat de parking niet inbegrepen is in de prijs.

Verbleef: September, 2017, reisde voor zaken

Beste Laurens,

Marita Kral | Front-Office-Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Hasselt bekeken
op 0.6 km afstand
Vous Le Vous
nr. 2 van 11 in Hasselt
68 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Holiday Inn Hasselt geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Holiday Inn Hasselt

Adres: Kattegatstraat 1, Hasselt 3500, België
Telefoonnummer:
Locatie: België > Vlaanderen > Limburg Province > Hasselt
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 11 hotels in Hasselt
Prijsklasse: 88 € - 149 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Holiday Inn Hasselt 4*
Aantal kamers: 107
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, IHG, 5viajes2012 S.L., TripOnline SA, Expedia en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Holiday Inn Hasselt met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Holiday Inn Hasselt Hotel Hasselt
Hasselt Holiday Inn

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?