17 september 2017 beoordeeld

Ik heb, samen met mijn dochter, genoten van een weekendje Hasselt. En dat is ons prima bevallen. Het hotel is heel goed gelegen. Vlakbij winkelbuurt en station. De kamer was heel netjes met prima bedden, en het onthaal aan de receptie was heel vriendelijk en je kon er voor allerlei info terecht. Bij het uitchecken was het geen probleem om onze bagage in bewaring te geven tot 's avonds zodat wij nog verder de stad in konden trekken. Ook in de brasserie werd je vriendelijk onthaald. Wij eten beide vegetarisch en ook dat was geen probleem. En het ontbijtbuffet heeft heel wat keuze. Vooral de wafeltjes die je zelf kon bakken vonden we heerlijk. :-) Wij komen zeker terug.

• Verbleef: september 2017, reisde met familie
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2017

Beste Linda,

Wij willen u hartelijk bedanken voor de tijd die u heeft genomen om de tevredenheids enquete in te vullen naar aanleiding van uw verblijf bij ons.
Enkel op deze manier zijn we in de mogelijkheid om onze service te verbeteren en aan te passen daar waar nodig.

Met vriendelijke groeten,
Meilleures salutations,
Best regards,
Mit freundlichen Grüssen,

Marita Kral | Front-Office-Manager

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben al een paar keer in dit hotel geweest, zalige kamers en heel lekker ontbijt. Als ik terug kom nr Hasselt dan zal ik niet twijfelen om nr de Holliday Inn te komen. Enkel jammer dat de parking niet inbegrepen is in de prijs.

Verbleef: september 2017, reisde voor zaken

Beste Laurens,

Met vriendelijke groeten,
Meilleures salutations,
Best regards,
Mit freundlichen Grüssen,

Marita Kral | Front-Office-Manager

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele leuke nette locatie, centrum Hasselt, met Redelijk eten en een goede bediening.
Barpersoneel was ook vriendelijk en ondergronds zijn een leuke gym en een klein maar prima zwembad inpandig met sauna.
Voor zowel gezinnen als stellen een prima aanrader.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niets aan te merken op hotel, bediening, netheid, etc. MAAR terwijl de kaart hun top vlees soorten en bereidingen aanprijst kan de geen steak bakken. En de directie van het restaurant weet het. Shame Holiday SHAME!.

Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2017

Beste gast,

Fijn om te lezen dat u heeft genoten van het hotel!
Uw opmerking zal bij de eerstkomend meeting besproken worden.

Marita Kral
front office manager

16 augustus 2017 beoordeeld

Voor de 2de keer naar de Holiday Inn in Hasselt gelogeerd en bij een volgend bezoek aan Hasselt zullen we terug naar hier komen!
Personeel supervriendelijk, kamers groot genoeg en wat super is, is dat ze kamer hebben met een dubbel 2 persoonsbed alsook communicerende kamers!
Springkasteel & zwembad vinden de kinderen ook super!
Ontbijt: ruime keuze en lekker!
Wat ook leuk is, indien je zelf vindt dat je kamer geen poetsbeurt nodig heeft, je een bon van 5 euro krijgt die je kan gebruiken in het restaurant aan het hotel!

Tip: Maak de ruimte van het zwembad wat gezelliger, muurtekeningen met bv palmbomen, zee op de achtergrond, is maar kaaltjes nu...

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2017

Beste gast,

Fijn om te lezen dat u heeft genoten van het hotel en personeel!

Wij hopen u in de toekomst terug te mogen begroeten in ons hotel

met vriendelijke groeten
Marita Kral