“Heerlijk Hasselt”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Holiday Inn Hasselt
Beoordeeld als nr. 2 van 11 hotels in Hasselt
17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben al een paar keer in dit hotel geweest, zalige kamers en heel lekker ontbijt. Als ik terug kom nr Hasselt dan zal ik niet twijfelen om nr de Holliday Inn te komen. Enkel jammer dat de parking niet inbegrepen is in de prijs.

Verbleef: September, 2017, reisde voor zaken
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2017

Beste Laurens,

Wij willen u hartelijk bedanken voor de tijd die u heeft genomen om de tevredenheids enquete in te vullen naar aanleiding van uw verblijf bij ons.
Enkel op deze manier zijn we in de mogelijkheid om onze service te verbeteren en aan te passen daar waar nodig.

Fijn om te lezen dat u heeft genoten van het hotel en personeel!

Wij hopen u in de toekomst terug te mogen begroeten in ons hotel,

Met vriendelijke groeten,
Meilleures salutations,
Best regards,
Mit freundlichen Grüssen,

Marita Kral | Front-Office-Manager

Schrijf een beoordeling

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele leuke nette locatie, centrum Hasselt, met Redelijk eten en een goede bediening.
Barpersoneel was ook vriendelijk en ondergronds zijn een leuke gym en een klein maar prima zwembad inpandig met sauna.
Voor zowel gezinnen als stellen een prima aanrader.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niets aan te merken op hotel, bediening, netheid, etc. MAAR terwijl de kaart hun top vlees soorten en bereidingen aanprijst kan de geen steak bakken. En de directie van het restaurant weet het. Shame Holiday SHAME!.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde voor zaken
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2017

Beste gast,

Fijn om te lezen dat u heeft genoten van het hotel!
Uw opmerking zal bij de eerstkomend meeting besproken worden.
Wij hopen u in de toekomst terug te mogen begroeten in ons hotel,

16 augustus 2017 beoordeeld

Voor de 2de keer naar de Holiday Inn in Hasselt gelogeerd en bij een volgend bezoek aan Hasselt zullen we terug naar hier komen!
Personeel supervriendelijk, kamers groot genoeg en wat super is, is dat ze kamer hebben met een dubbel 2 persoonsbed alsook communicerende kamers!
Springkasteel & zwembad vinden de kinderen ook super!
Ontbijt: ruime keuze en lekker!
Wat ook leuk is, indien je zelf vindt dat je kamer geen poetsbeurt nodig heeft, je een bon van 5 euro krijgt die je kan gebruiken in het restaurant aan het hotel!

Tip: Maak de ruimte van het zwembad wat gezelliger, muurtekeningen met bv palmbomen, zee op de achtergrond, is maar kaaltjes nu...

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2017

Beste gast,

Fijn om te lezen dat u heeft genoten van het hotel en personeel!

Wij hopen u in de toekomst terug te mogen begroeten in ons hotel

met vriendelijke groeten

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niettegenstaande een vlotte en vriendelijke check inn was ik toch geschrokken van de kwaliteit van de kamer. Zeer verouderd, doch proper maar de fotos op sites zijn dus wel degelijk misleidend. Vooral de badkamer is voor mij te gedateerd alsook de geur in de kamer. Zelfs na dag het raam open te laten: oudemannenzweetgeur.
Bij een eventueel volgend bezoek boek il zeker een ander en dan misschien duurder hotel.

Positief: het springkasteel voor kindjes en het lekkere ontbijt

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie

Beste gast,

Een deel van onze kamers zijn reeds gerenoveerd.
Deze kan u ook reserveren, indien beschikbaar , aan een kleine meerprijs.

Wij hopen u in de toekomst terug te mogen begroeten in ons hotel
mvg
front office manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Hasselt bekeken
op 0.6 km afstand
Vous Le Vous
nr. 3 van 11 in Hasselt
68 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Holiday Inn Hasselt geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Holiday Inn Hasselt

Adres: Kattegatstraat 1, Hasselt 3500, België
Telefoonnummer:
Locatie: België > Vlaanderen > Limburg Province > Hasselt
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 11 hotels in Hasselt
Prijsklasse: 88 € - 151 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Holiday Inn Hasselt 4*
Aantal kamers: 107
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, 5viajes2012 S.L., TripOnline SA, Expedia en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Holiday Inn Hasselt met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Holiday Inn Hasselt Hotel Hasselt
Hasselt Holiday Inn

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?