Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (557)
Beoordelingen filteren
557 resultaten
Waardering van reizigers
164
267
102
16
8
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
164
267
102
16
8
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
51 - 56 van 557 beoordelingen
Beoordeeld op 30 augustus 2017 via mobiele applicatie

Hele leuke nette locatie, centrum Hasselt, met Redelijk eten en een goede bediening.
Barpersoneel was ook vriendelijk en ondergronds zijn een leuke gym en een klein maar prima zwembad inpandig met sauna.
Voor zowel gezinnen als stellen een prima aanrader.

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met familie
Bedank Jeroen F
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 augustus 2017 via mobiele applicatie

Niets aan te merken op hotel, bediening, netheid, etc. MAAR terwijl de kaart hun top vlees soorten en bereidingen aanprijst kan de geen steak bakken. En de directie van het restaurant weet het. Shame Holiday SHAME!.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde voor zaken
1  Bedank chrivp
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2017

Beste gast,

Wij willen u hartelijk bedanken voor de tijd die u heeft genomen om de tevredenheids enquete in te vullen naar aanleiding van uw verblijf bij ons.
Enkel op deze manier zijn we in de mogelijkheid om onze service te verbeteren en aan te passen daar waar nodig.

Fijn om te lezen dat u heeft genoten van het hotel!
Uw opmerking zal bij de eerstkomend meeting besproken worden.
Wij hopen u in de toekomst terug te mogen begroeten in ons hotel,

Marita Kral
front office manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 augustus 2017

Voor de 2de keer naar de Holiday Inn in Hasselt gelogeerd en bij een volgend bezoek aan Hasselt zullen we terug naar hier komen!
Personeel supervriendelijk, kamers groot genoeg en wat super is, is dat ze kamer hebben met een dubbel 2 persoonsbed alsook communicerende kamers!
Springkasteel & zwembad vinden de kinderen ook super!
Ontbijt: ruime keuze en lekker!
Wat ook leuk is, indien je zelf vindt dat je kamer geen poetsbeurt nodig heeft, je een bon van 5 euro krijgt die je kan gebruiken in het restaurant aan het hotel!

Tip: Maak de ruimte van het zwembad wat gezelliger, muurtekeningen met bv palmbomen, zee op de achtergrond, is maar kaaltjes nu...

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 236jessien
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2017

Beste gast,


Wij willen u hartelijk bedanken voor de tijd die u heeft genomen om de tevredenheids enquete in te vullen naar aanleiding van uw verblijf bij ons.
Enkel op deze manier zijn we in de mogelijkheid om onze service te verbeteren en aan te passen daar waar nodig.

Fijn om te lezen dat u heeft genoten van het hotel en personeel!

Wij hopen u in de toekomst terug te mogen begroeten in ons hotel

met vriendelijke groeten
Marita Kral
front office manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Niettegenstaande een vlotte en vriendelijke check inn was ik toch geschrokken van de kwaliteit van de kamer. Zeer verouderd, doch proper maar de fotos op sites zijn dus wel degelijk misleidend. Vooral de badkamer is voor mij te gedateerd alsook de geur in de kamer. Zelfs na dag het raam open te laten: oudemannenzweetgeur.
Bij een eventueel volgend bezoek boek il zeker een ander en dan misschien duurder hotel.

Positief: het springkasteel voor kindjes en het lekkere ontbijt

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met familie
Bedank 783annv
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2017


Beste gast,


Wij willen u hartelijk bedanken voor de tijd die u heeft genomen om de tevredenheids enquete in te vullen naar aanleiding van uw verblijf bij ons.
Enkel op deze manier zijn we in de mogelijkheid om onze service te verbeteren en aan te passen daar waar nodig.

Een deel van onze kamers zijn reeds gerenoveerd.
Deze kan u ook reserveren, indien beschikbaar , aan een kleine meerprijs.

Wij hopen u in de toekomst terug te mogen begroeten in ons hotel
mvg
Marita Kral
front office manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 augustus 2017 via mobiele applicatie

Samen met een vriendin besloten wij een weekend Hasselt te boeken voor ons shoppingweekend.

We kregen een kamer op het 3de verdiep waar alles tip top in orde was.

Super vriendelijk personeel aan de receptie die klaar staat om gelijk welke vragen te beantwoorden.

Ook het restaurant was een topper voor zowel het ontbijt als het restaurant!

Kan het alleen maar aan iedereen aanraden :)

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank 680yasminer
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2017

Beste familie gast ,


Wij willen u hartelijk bedanken voor de tijd die u heeft genomen om de tevredenheids enquete in te vullen naar aanleiding van uw verblijf bij ons.
Enkel op deze manier zijn we in de mogelijkheid om onze service te verbeteren en aan te passen daar waar nodig.

Fijn om te lezen dat u heeft genoten van het hotel en personeel!

Wij hopen u in de toekomst terug te mogen begroeten in ons hotel,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken