Holiday Inn Hasselt
Holiday Inn Express Hasselt(Hasselt)(Heel veel waar voor je geld!)
92 US$
  • Inclusief ontbijt
Radisson Blu Hotel, Hasselt(Hasselt)(Heel veel waar voor je geld!)
99 US$
96 US$
  • Zwembad
The Century(Hasselt)
111 US$
  • Restaurant
Park Inn By Radisson Hasselt(Hasselt)(Heel veel waar voor je geld!)
84 US$
279 US$
232 US$
Villa Saporis(Hasselt)
30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele leuke nette locatie, centrum Hasselt, met Redelijk eten en een goede bediening.
Barpersoneel was ook vriendelijk en ondergronds zijn een leuke gym en een klein maar prima zwembad inpandig met sauna.
Voor zowel gezinnen als stellen een prima aanrader.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niets aan te merken op hotel, bediening, netheid, etc. MAAR terwijl de kaart hun top vlees soorten en bereidingen aanprijst kan de geen steak bakken. En de directie van het restaurant weet het. Shame Holiday SHAME!.

Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2017

Beste gast,

Wij willen u hartelijk bedanken voor de tijd die u heeft genomen om de tevredenheids enquete in te vullen naar aanleiding van uw verblijf bij ons.
Enkel op deze manier zijn we in de mogelijkheid om onze service te verbeteren en aan te passen daar waar nodig.

Fijn om te lezen dat u heeft genoten van het hotel!
Uw opmerking zal bij de eerstkomend meeting besproken worden.
Wij hopen u in de toekomst terug te mogen begroeten in ons hotel,

16 augustus 2017 beoordeeld

Voor de 2de keer naar de Holiday Inn in Hasselt gelogeerd en bij een volgend bezoek aan Hasselt zullen we terug naar hier komen!
Personeel supervriendelijk, kamers groot genoeg en wat super is, is dat ze kamer hebben met een dubbel 2 persoonsbed alsook communicerende kamers!
Springkasteel & zwembad vinden de kinderen ook super!
Ontbijt: ruime keuze en lekker!
Wat ook leuk is, indien je zelf vindt dat je kamer geen poetsbeurt nodig heeft, je een bon van 5 euro krijgt die je kan gebruiken in het restaurant aan het hotel!

Tip: Maak de ruimte van het zwembad wat gezelliger, muurtekeningen met bv palmbomen, zee op de achtergrond, is maar kaaltjes nu...

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2017

Beste gast,

Fijn om te lezen dat u heeft genoten van het hotel en personeel!

Wij hopen u in de toekomst terug te mogen begroeten in ons hotel

met vriendelijke groeten

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niettegenstaande een vlotte en vriendelijke check inn was ik toch geschrokken van de kwaliteit van de kamer. Zeer verouderd, doch proper maar de fotos op sites zijn dus wel degelijk misleidend. Vooral de badkamer is voor mij te gedateerd alsook de geur in de kamer. Zelfs na dag het raam open te laten: oudemannenzweetgeur.
Bij een eventueel volgend bezoek boek il zeker een ander en dan misschien duurder hotel.

Positief: het springkasteel voor kindjes en het lekkere ontbijt

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie

Beste gast,

Een deel van onze kamers zijn reeds gerenoveerd.
Deze kan u ook reserveren, indien beschikbaar , aan een kleine meerprijs.

Wij hopen u in de toekomst terug te mogen begroeten in ons hotel
mvg

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met een vriendin besloten wij een weekend Hasselt te boeken voor ons shoppingweekend.

We kregen een kamer op het 3de verdiep waar alles tip top in orde was.

Super vriendelijk personeel aan de receptie die klaar staat om gelijk welke vragen te beantwoorden.

Ook het restaurant was een topper voor zowel het ontbijt als het restaurant!

Kan het alleen maar aan iedereen aanraden :)

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Beste familie gast ,

Fijn om te lezen dat u heeft genoten van het hotel en personeel!

Wij hopen u in de toekomst terug te mogen begroeten in ons hotel,