Holiday Inn Hasselt
Vous Le Vous(Hasselt)
  • Gratis parkeren
Domein Bovy(Heusden-Zolder)
11 juli 2017 beoordeeld

Ruime, lichte, moderne kamer. Heel propere lichte badkamer. Leuk met de zepen van Rituals! Hygiëne top! Super vriendelijk personeel. Inkomhal erg gezellig en modern. Wij zouden hier meteen terug gaan. Prijs-kwaliteit heel goed!

Kamertip: Verdieping 3 is volledig gerenoveerd, super mooie kamers!
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2017

Beste Kathleen,

Wij willen u hartelijk bedanken voor de tijd die u heeft genomen om de tevredenheids enquete in te vullen naar aanleiding van uw verblijf bij ons.
Enkel op deze manier zijn we in de mogelijkheid om onze service te verbeteren en aan te passen daar waar nodig.

4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks een licht gedateerde indruk van de kamer voldeed deze prima.
Goed bed en ruime kamer.
Badkamer niet al te groot met bad. De douche bleef niet vast staan dus met de hand vasthouden.
Het ontbijt was echt prima. Voor het eerst lekkere scrumbled eggs uit zo'n grote serveerschaal. Nog nooit meegemaakt. Heerlijk vers brood. Uitstekend.
Goede plek midden in de stad.

Verbleef: juli 2017, reisde voor zaken

Beste gast,

mkral@hihasselt.com

2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Holiday Inn hotel in Hasselt is een prima hotel wat hier en daar wel wat achterstallig onderhoud heeft.

Onze matrassen waren heel erg zacht maar dit is een persoonlijke smaak of je dit lekker vind liggen, wij zijn er niet zo van.

Het ontbijt is perfect. Veel keus met verse producten.

Al met al een prima hotel.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner

Beste Rick,

mvg,

29 juni 2017 beoordeeld

mooie gerenoveerde ruime kamers
prettige ruime receptie
buitengewoon vriendelijk en behulpzaam personeel
ligging is top aan een mooi plein in het hart van de stad hasselt met een zeer groot winkelaanbod

Kamertip: kamers aan het plein of aan de achterkant zijn rustiger maar echt lawaaierig is het nergens
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2017

beste gast,
hartelijk dank voor uw feedback.
enkel op deze manier kunnen wij onze service verbeteren.
hopelijk mogen wij u terug in ons hotel begroeten.
holiday inn hasselt

28 juni 2017 beoordeeld

We hadden een reservatie met een bongobon en kregen een upgrade naar een executive room, zijnde een vernieuwde kamer op de derde verdieping.

de kamer was mooi, ruim met kingsize bed. De ontvangst aan de receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam.

het ontbijt is uitgebreid en lekker, alleen spijtig dat het brood niet knapperig vers is zoals uithangt in het restaurant.......het kwam eerder uit de diepvries en was dan opgebakken.....

Kamertip: vraag een kamer op de derde verdieping, die zijn gerenoveerd. De andere kamers zijn blijkbaar nogal oud en afgeleefd.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner

beste gast,
hartelijk dank voor uw feedback.
enkel op deze manier kunnen wij onze service verbeteren.
hopelijk mogen wij u terug in ons hotel begroeten.
holiday inn hasselt