“Goed voor een nachtje”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Holiday Inn Hasselt
Beoordeeld als nr. 2 van 11 hotels in Hasselt
13 juli 2017 beoordeeld

Zeer proper, doch kan gerenoveerd worden.
Lekker en gevarieerd ontbijt.
Tof zwembad, mag ook opgefrist worden.
Vriendelijke en hulpvaardige bediening.
Ideale locatie om de stad te verkennen.
Parkeergelegenheid in de buurt mogelijk.
Slechte internet in kamer, elders ok.

Kamertip: Vraag naar een gerenoveerde kamer en naar een rustige kamer.
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2017

Beste ,

Wij willen u hartelijk bedanken voor de tijd die u heeft genomen om de tevredenheids enquete in te vullen naar aanleiding van uw verblijf bij ons.
Enkel op deze manier zijn we in de mogelijkheid om onze service te verbeteren en aan te passen daar waar nodig.

Schrijf een beoordeling

11 juli 2017 beoordeeld

Ruime, lichte, moderne kamer. Heel propere lichte badkamer. Leuk met de zepen van Rituals! Hygiëne top! Super vriendelijk personeel. Inkomhal erg gezellig en modern. Wij zouden hier meteen terug gaan. Prijs-kwaliteit heel goed!

Kamertip: Verdieping 3 is volledig gerenoveerd, super mooie kamers!
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2017

Beste Kathleen,

4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks een licht gedateerde indruk van de kamer voldeed deze prima.
Goed bed en ruime kamer.
Badkamer niet al te groot met bad. De douche bleef niet vast staan dus met de hand vasthouden.
Het ontbijt was echt prima. Voor het eerst lekkere scrumbled eggs uit zo'n grote serveerschaal. Nog nooit meegemaakt. Heerlijk vers brood. Uitstekend.
Goede plek midden in de stad.

Verbleef: Juli, 2017, reisde voor zaken

Beste gast,

met vriendelijke groeten

mkral@hihasselt.com

2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Holiday Inn hotel in Hasselt is een prima hotel wat hier en daar wel wat achterstallig onderhoud heeft.

Onze matrassen waren heel erg zacht maar dit is een persoonlijke smaak of je dit lekker vind liggen, wij zijn er niet zo van.

Het ontbijt is perfect. Veel keus met verse producten.

Al met al een prima hotel.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner

Beste Rick,

mvg,

29 juni 2017 beoordeeld

mooie gerenoveerde ruime kamers
prettige ruime receptie
buitengewoon vriendelijk en behulpzaam personeel
ligging is top aan een mooi plein in het hart van de stad hasselt met een zeer groot winkelaanbod

Kamertip: kamers aan het plein of aan de achterkant zijn rustiger maar echt lawaaierig is het nergens
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2017

beste gast,
hartelijk dank voor uw feedback.
enkel op deze manier kunnen wij onze service verbeteren.
hopelijk mogen wij u terug in ons hotel begroeten.
met vriendelijke groeten
holiday inn hasselt

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Hasselt bekeken
op 0.6 km afstand
Vous Le Vous
nr. 3 van 11 in Hasselt
68 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Holiday Inn Hasselt geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Holiday Inn Hasselt

Adres: Kattegatstraat 1, Hasselt 3500, België
Telefoonnummer:
Locatie: België > Vlaanderen > Limburg Province > Hasselt
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 11 hotels in Hasselt
Prijsklasse: 88 € - 151 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Holiday Inn Hasselt 4*
Aantal kamers: 107
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, 5viajes2012 S.L., Expedia en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Holiday Inn Hasselt met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Holiday Inn Hasselt Hotel Hasselt
Hasselt Holiday Inn

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?