“mooi hotel in hartje hasselt met een gezellige brasserie”
Beoordeling van Holiday Inn Hasselt

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Beoordeeld als nr. 2 van 11 hotels in Hasselt
29 juni 2017 beoordeeld

mooie gerenoveerde ruime kamers
prettige ruime receptie
buitengewoon vriendelijk en behulpzaam personeel
ligging is top aan een mooi plein in het hart van de stad hasselt met een zeer groot winkelaanbod

Kamertip: kamers aan het plein of aan de achterkant zijn rustiger maar echt lawaaierig is het nergens
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2017

Schrijf een beoordeling

28 juni 2017 beoordeeld

We hadden een reservatie met een bongobon en kregen een upgrade naar een executive room, zijnde een vernieuwde kamer op de derde verdieping.

de kamer was mooi, ruim met kingsize bed. De ontvangst aan de receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam.

het ontbijt is uitgebreid en lekker, alleen spijtig dat het brood niet knapperig vers is zoals uithangt in het restaurant.......het kwam eerder uit de diepvries en was dan opgebakken.....

Kamertip: vraag een kamer op de derde verdieping, die zijn gerenoveerd. De andere kamers zijn blijkbaar nogal ...
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner

21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie perfect voor een paar dagen Hasselt, of bezoekje aan Bokrijk! Wij boekten drie kamers op de gerenoveerde derde verdieping en die waren alle top! Mooie designaccenten, prima bed met keuze'menu' van hoofdkussens (en dat is écht zo belangrijk voor een goede nachtrust!), mooie badkamer met goede inloopdouche en Ritualsproducten, goede tv, minibar met klein aanbod gratis drankjes. Zéér professioneel en vriendelijk personeel, dat geldt ook voor de goede brasserie die een meerwaarde is voor het hotel. Het ontbijt was uitgebreid (tot pannenkoeken en wafels toe) en lekker. Absolute aanrader!

Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie

4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Best wel redelijke kamer, maar als ik dan wat minpunten moet noemen is dat: niet al te veel ruimte om de bedden (familiekamer), lawaaierige airco (uitgezet), luidruchtige buizen in de badkamer (werd na verloop van tijd wel stil), en een klein bad met zo'n douchegordijn (dat gewapper tijdens het douchen, daar heb ik het niet zo op), maar een fantastisch ontbijtbuffet. Zelf wafels maken en zeeeeer ruime keuze. Bij de receptie waren ze ook zeer behulpzaam, met een lijstje vol best places in town. Aardig!

Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juni 2017

Beste Gast,

hartelijk dank voor uw beoordeling. Enkel op deze manier zijn we in staat om onze service te verbeteren en aan te passen waar nodig.
Fijn om te vernemen dat u heeft genoten van het hotel en haar faciliteiten.
Uw opmerkingen worden zeker besproken met het management.

Onlangs is het 3e etage volledig gerenoveerd. De rest van de etages volgen binnenkort.

Hopelijk mogen we u binnenkort opnieuw verwelkomen bij ons.

Met vriendelijke groeten,

Marita Kral F-O manager
mkral@hihasselt.com

18 april 2017 beoordeeld

...maar het personeel kon de drukte goed aan. Het was leuk op verschillende kindervriendelijke activiteiten georganiseerd waren. Mooie, frisse, nette, jonge nieuwe kamers. Badkamer mocht wel iets groter zijn. Ritual badproducten zijn top!
Wij hebben er lekker gegeten in het restaurant. Vlotte professionele bediening. Loont zeker de moeite.

Kamertip: Probeer alvast ook ht restaurant. Lekker.
  • Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 april 2017

Beste heer Vanagt,

hartelijk bedankt voor uw vertrouwen in ons hotel. Uw mening is belangrijk voor ons. Zowel positieve als negatieve bemerkingen zijn voor ons heel belangrijk in het streven naar een nog betere service. Fijn dat u heeft genoten van het hotel en de gastvrijheid van het personeel. Wij hopen van harte u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Marita Kral F-O Manager
Holiday Inn Hasselt

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Hasselt bekeken
op 0.6 km afstand
Vous Le Vous
nr. 3 van 11 in Hasselt
68 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Holiday Inn Hasselt geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Holiday Inn Hasselt

Adres: Kattegatstraat 1, Hasselt 3500, België
Telefoonnummer:
Locatie: België > Vlaanderen > Limburg Province > Hasselt
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 11 hotels in Hasselt
Prijsklasse: 88 € - 151 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Holiday Inn Hasselt 4*
Aantal kamers: 107
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L., Expedia en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Holiday Inn Hasselt met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Holiday Inn Hasselt Hotel Hasselt
Hasselt Holiday Inn

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?