28 juni 2017 beoordeeld

We hadden een reservatie met een bongobon en kregen een upgrade naar een executive room, zijnde een vernieuwde kamer op de derde verdieping.

de kamer was mooi, ruim met kingsize bed. De ontvangst aan de receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam.

het ontbijt is uitgebreid en lekker, alleen spijtig dat het brood niet knapperig vers is zoals uithangt in het restaurant.......het kwam eerder uit de diepvries en was dan opgebakken.....

Kamertip: vraag een kamer op de derde verdieping, die zijn gerenoveerd. De andere kamers zijn blijkbaar nogal oud en afgeleefd.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2017

beste gast,
hartelijk dank voor uw feedback.
enkel op deze manier kunnen wij onze service verbeteren.
hopelijk mogen wij u terug in ons hotel begroeten.
met vriendelijke groeten
front office manager
holiday inn hasselt

21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie perfect voor een paar dagen Hasselt, of bezoekje aan Bokrijk! Wij boekten drie kamers op de gerenoveerde derde verdieping en die waren alle top! Mooie designaccenten, prima bed met keuze'menu' van hoofdkussens (en dat is écht zo belangrijk voor een goede nachtrust!), mooie badkamer met goede inloopdouche en Ritualsproducten, goede tv, minibar met klein aanbod gratis drankjes. Zéér professioneel en vriendelijk personeel, dat geldt ook voor de goede brasserie die een meerwaarde is voor het hotel. Het ontbijt was uitgebreid (tot pannenkoeken en wafels toe) en lekker. Absolute aanrader!

Verbleef: juni 2017, reisde met familie

beste gast,
hartelijk dank voor uw feedback.
enkel op deze manier kunnen wij onze service verbeteren.
hopelijk mogen wij u terug in ons hotel begroeten.
met vriendelijke groeten
front office manager
holiday inn hasselt

4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Best wel redelijke kamer, maar als ik dan wat minpunten moet noemen is dat: niet al te veel ruimte om de bedden (familiekamer), lawaaierige airco (uitgezet), luidruchtige buizen in de badkamer (werd na verloop van tijd wel stil), en een klein bad met zo'n douchegordijn (dat gewapper tijdens het douchen, daar heb ik het niet zo op), maar een fantastisch ontbijtbuffet. Zelf wafels maken en zeeeeer ruime keuze. Bij de receptie waren ze ook zeer behulpzaam, met een lijstje vol best places in town. Aardig!

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juni 2017

Beste Gast,

hartelijk dank voor uw beoordeling. Enkel op deze manier zijn we in staat om onze service te verbeteren en aan te passen waar nodig.
Fijn om te vernemen dat u heeft genoten van het hotel en haar faciliteiten.
Uw opmerkingen worden zeker besproken met het management.

Onlangs is het 3e etage volledig gerenoveerd. De rest van de etages volgen binnenkort.

Hopelijk mogen we u binnenkort opnieuw verwelkomen bij ons.

Marita Kral F-O manager
Holiday Inn Hasselt
mkral@hihasselt.com

18 april 2017 beoordeeld

...maar het personeel kon de drukte goed aan. Het was leuk op verschillende kindervriendelijke activiteiten georganiseerd waren. Mooie, frisse, nette, jonge nieuwe kamers. Badkamer mocht wel iets groter zijn. Ritual badproducten zijn top!
Wij hebben er lekker gegeten in het restaurant. Vlotte professionele bediening. Loont zeker de moeite.

Kamertip: Probeer alvast ook ht restaurant. Lekker.
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 april 2017

Beste heer Vanagt,

hartelijk bedankt voor uw vertrouwen in ons hotel. Uw mening is belangrijk voor ons. Zowel positieve als negatieve bemerkingen zijn voor ons heel belangrijk in het streven naar een nog betere service. Fijn dat u heeft genoten van het hotel en de gastvrijheid van het personeel. Wij hopen van harte u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen.

Marita Kral F-O Manager
Holiday Inn Hasselt

12 april 2017 beoordeeld

Sliepen 2 nachten in het hotel. Heel goed familie hotel. Heel lekker en uitgebreid ontbijt. Springkasteel in de lobby van het hotel en ook gratis snoep voor de kinderen. Hotel is ook heel goed legen. Gezellige bar in het hotel. Enige negatief zijn de handdoeken. Deze zijn heel oud en ook heel dun.

Kamertip: Familie kamers zijn kamers met 2 grote bedden.
  • Verbleef: april 2017, reisde met familie

Beste Gast,

Wij willen u hartelijk bedanken voor uw beoordeling.

Enkel op deze manier zijn we in de mogelijkheid om onze service te verbeteren en aan te passen daar waar nodig.

Fijn om te lezen dat u heeft genoten van het hotel en haar personeel!

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel,

F-O Manager Holiday Inn Hasselt