119 US$
Hotels.com119 US$
CheapTickets119 US$
Trip.com128 US$
Beoordeeld op 1 augustus 2020 via mobiele applicatie

Voor een city-trip in Hasselt is dit hotel een goede keuze. De kamer is compact ingedeeld, maar zeer netjes. Het ontbijt is ruim voldoende. De ligging is ideaal om de stad in te trekken. Uiterst vriendelijk personeel

Datum van verblijf: juli 2020
Hotel-cmanager, Filip Caluwaert, General Manager van Holiday Inn Express Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2020

Beste Isabelle,
Hartelijk dank voor uw fijne feedback.

Fijn dat de netheid van ons hotel, de vriendelijkheid van ons personeel en de prijs-kwaliteitverhouding naar uw wens waren! Een recensie als deze is een mooie bevestiging van het werk dat we iedere dag met veel plezier verzetten.

We verwelkomen u in de toekomst graag opnieuw!

Met vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Kleine kamers met een zeer goed groot bed. Verzorgt en proper. Kleine badkamer.
Je hoort wel heel de nacht een motor buiten draaien. Ik denk van een verluchting ofzo. Dus slecht geslapen, maar dat lag niet aan de kamer. Vriendelijk onthaal. Heel basic ontbijt maar wel lekker vers gemaakt. Wordt goed aangevuld. Wel druk om te eten s'morgens. Is een kleine ontbijtruimte. Ideaal wanneer je naar een optreden in de Ethias theater gaat. Leuke combinatie en niet ver eraf. Wandel afstand van 35 min. Direct in de winkelstraat ( hoek om).
Wij hebben ons geparkeerd in de parking Molenpoort. €16 voor 24 uur.
Direct achter de hoek is het hotel.

Datum van verblijf: februari 2020
Hotel-cmanager, Filip Caluwaert, General Manager van Holiday Inn Express Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2020

Beste,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Wat fijn dat we u konden bekoren met onze centrale ligging en de vriendelijkheid van ons team! Al onze kamers hebben een grootte van 18m², we zijn blij dat u het grote bed kon waarderen. Het spijt ons dat u last had van een geluid buiten het hotel waardoor u minder goed heeft geslapen. Uw opmerking over de ontbijtruimte nemen we mee. We hopen dat u een aangenaam verblijf had in Hasselt en genoten heeft van de musical in de Ethias Arena. Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar!

Beoordeeld op 12 februari 2020

Ligt heel centraal om Hasselt te bezoeken! Lekker ontbijt en heel vriendelijk personeel. Propere kamer en alles wat je nodig hebt is er aanwezig. Een aanrader om in december te gaan en zo de kerstmarkt ook te bezoeken.

Datum van verblijf: december 2019
Hotel-cmanager, Filip Caluwaert, General Manager van Holiday Inn Express Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2020

Beste Katrien,
Bedankt voor uw zeer positieve beoordeling!

We zijn altijd blij als onze gasten genieten van hun verblijf. Bedankt dat u anderen aanraadt om in ons hotel te verblijven, dat is het ultieme compliment! In december is het inderdaad extra leuk om de kerstmarkt te bezoeken. Fijn dat u tevreden was met de centrale ligging en de schone kamers, en dat u het ontbijt en de vriendelijkheid van ons personeel kon waarderen. Hopelijk mogen we u een volgende keer opnieuw verwelkomen.

Beoordeeld op 9 februari 2020

Was een hele fijne ervaring een kleine tip misschien een wc borstel plaatsen in het toilet en een kleine ijskast indien mogelijk zou echt geen andere tips of richtlijnen kunnen geven.we zijn zeer tevreden wat betreft de kamer

Kamertip: Zoals eerder vermeld wc borstel plaatsen in het toilet
Datum van verblijf: februari 2020

Beste Onsgina,
Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Wat fijn dat de kamer aan uw verwachtingen voldeed en dat u tevreden was over uw verblijf. Omwille van hygiënische redenen is er geen toiletborstel aanwezig in de badkamers van onze hotels. In Express hotels is het ook niet de gewoonte dat er een koelkast staat op de kamers. We hopen dat dit u niet te veel ongemak heeft bezorgd en staan een volgende keer weer met plezier voor u klaar.

Beoordeeld op 20 januari 2020

Het was de 3 de maal dat we in het hotel verbleven en het was weer zeer goed ontbijt was zeer goed vriendelijk personeel en mooie kamers voor herhaling vatbaar en ons weekend was ook zeer goed veel geshopt en lekker geeten en ook goed weer voor januari.

Kamertip: hogere verdiepingen hebben zijn heel goed
Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Filip Caluwaert, General Manager van Holiday Inn Express Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2020

Beste Luc,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Wat fijn dat we u voor de derde keer een aangenaam verblijf konden gunnen! We delen uw compliment zeker met ons personeel. We kijken er al naar uit u een volgende keer opnieuw te mogen verwelkomen!